Land Rover Discovery przeszedł modernizację

Podobnie jak w przypadku innych modeli marki, można liczyć na zupełnie nowy system multimedialny, nowe silniki oraz garść kosmetycznych zmian.

Zmieniony przedni zderzak ma szerszą wstawkę w kolorze nadwozia, a nowe boczne wloty łączą się. Odświeżono także przednie reflektory, a z tyłu Discovery ma nowe charakterystyczne światła LED, które są połączone nowym błyszczącym czarnym panelem. Do gamy dołączyła też odmiana R-Dynamic, wyróżniająca się dzięki serii unikalnych elementów stylizacyjnych, takich jak detale w kolorach Gloss Black i Shadow Atlas na zewnątrz oraz dwukolorową skórzaną tapicerkę foteli z kontrastowymi przeszyciami wewnątrz.

Wewnątrz najważniejszą nowością jest system multimedialny z 11,4-calowym ekranem. Producent podkreśla,że Pivi Pro zapewnia natychmiastową reakcję - nawet przy pierwszym uruchomieniu pojazdu. Wbudowane zasilanie dodatkowe oznacza, że inicjalizacja nawigacji zajmuje zaledwie kilka sekund. Zmieniono także panel klimatyzacji, a sama klimatyzacja oferuje jonizację oraz filtry mogące zatrzymać cząstki PM2,5.

Reklama

W gamie odświeżonego Discovery pojawiły się nowe sześciocylindrowe, rzędowe silniki Ingenium, zarówno benzynowe, jak i wysokoprężne, wyposażone w technologię miękkiej hybrydy. Nowe silniki są dostępne obok czterocylindrowego benzyniaka P300 Ingenium oraz z nowym napędem na wszystkie koła. Do wyboru są wersje P360 (360 KM), D250 (249 KM) oraz D300 (300 KM).

Wszystkie wersje Discovery z sześciocylindrowymi silnikami Ingenium są wyposażone w zaawansowany układ napędowy, który optymalizuje rozdział momentu obrotowego między przednią i tylną oś, wykorzystując szereg czujników do rozprowadzania momentu obrotowego w zależności od warunków. Nowy inteligentny system napędu na wszystkie koła maksymalizuje trakcję, dynamikę na drodze i wydajność układu napędowego.

Ponadto standardowe zawieszenie pneumatyczne zapewnia komfort jazdy w każdych warunkach i jest wyposażone w funkcję automatycznego obniżania podczas stałej podróży z wyższymi prędkościami w celu poprawy wydajności aerodynamicznej i zwiększenia oszczędności podczas jazdy po autostradach. Technologia Adaptive Dynamics - zastosowana we wszystkich modelach - monitoruje ruchy pojazdu do 500 razy na sekundę, niemal natychmiast reagując na polecenia kierowcy lub drogi, zapewniając większą kontrolę nad pojazdem, zapewniając spokojną i bezpieczną podróż.

Nowy Discovery korzysta również z technologii ClearSight Ground View, która zapewnia kierowcom widok na zasłoniętą ziemię bezpośrednio pod przednią częścią pojazdu za pomocą centralnego ekranu dotykowego i kombinacji kamer skierowanych do przodu.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy