Kia Optima Hybrid po liftingu

Jedną z gwiazd genewskiego stoiska Kii jest odświeżona Optima w wersji z napędem hybrydowym. Samochód, którego produkcja rozpocznie się już w przyszłym miesiącu, trafić ma do europejskich klientów jeszcze w tym roku.

Na tle poprzednika auto wyróżnia się przestylizowanym wyglądem przedniej i tylnej części nadwozia. Z przodu pojawiła się charakterystyczna dla nowych modeli Kii, przypominająca "tygrysi nos", osłona chłodnicy. Zmodyfikowano też wygląd zderzaka, w którym zamontowano wykonane z czterech diod LED reflektory przeciwmgłowe.

Po bokach nadwozia zamontowano nowe listwy ozdobne progów, nowy wzór mają też aluminiowe felgi, które oferowane będą w rozmiarze 16 lub 17 cali. W palecie barw karoserii pojawią się też dwa nowe kolory.

Szereg nowych elementów wyposażenia znajdziemy również we wnętrzu. Są to m.in. nowy wyświetlacz dotykowy będący interfejsem napędu hybrydowego, 8-calowy ekran systemu nawigacji, gniazdo iPoda, wentylowane fotele przednie i dysze nawiewu powietrza dla pasażerów drugiego rzędu siedzeń.

Żadnych zmian nie dokonano natomiast w układzie napędowym. Benzynowy, czterocylindrowy silnik o pojemności 2,0 l (150 KM) współpracuje z elektrycznym motorem trakcyjnym rozwijającym 35 kW. Auto przyspiesza do 100 km/h w 9,4 s i rozpędza się do prędkości maksymalnej 190 km/h. Średnie zużycie paliwa - przynajmniej w cyklu pomiarowym - to 5,1 l/100 km.

Reklama

Polub MOTO INTERIA na Facebooku. Tam znajdziesz więcej zdjęć, ciekawostki i... konkursy. Do wygrania wkrótce samochód na weekend!. Wystarczy kliknąć TUTAJ.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy