Honda NSX została zmodernizowana

​Honda wprowadziła szereg zmian w modelu NSX na rok 2019. Sprawią one, że ten supersamochód z napędem Sport Hybrid będzie łatwiejszy w codziennej eksploatacji, a jazda po torze wyścigowym stanie się jeszcze bardziej ekscytująca.

Największy nacisk położono na zwiększenie dynamiki auta, przy zachowaniu jego codziennej funkcjonalności. Honda wyposażyła NSX-a z roku modelowego 2019 w większe stabilizatory przednie i tylne, co przyczyniło się do wzrostu sztywności przedniego zawieszenia o 26 procent i zawieszenia tylnego - o 19 procent. Zmodyfikowano piasty tylnych kół oraz tuleje łączników wahaczy poprzecznych, poprawiając reakcje podwozia.

Honda dokonała również zmiany oprogramowania sterującego hybrydowym układem napędu na cztery koła (Sport Hybrid SH-AWD), elektrycznym układem wspomagania kierownicy, układem stabilizacji toru jazdy (VSA) i aktywnymi amortyzatorami z płynem MRF. Amortyzatory zapewniają teraz bardziej komfortowe działanie w trybie Quiet, przy jednoczesnym utrzymaniu większej sztywności dla wyższych prędkości i jazdy po torze wyścigowym.

Reklama

Hondę NSX z roku modelowego 2019 wyróżniają nie tylko powyższe udoskonalenia podzespołów i oprogramowania, ale także dostępne w standardzie opony klasy high performacne - Continental SportContactTM 6. Ogumienie - opracowane specjalnie dla NSX - zapewnia lepszą dynamikę i reakcję zwrotną podczas hamowania, pokonywania zakrętów i przyspieszania - zarówno na suchych, jak i mokrych nawierzchniach.

Honda dokonała tych zmian celem zwiększenia elastyczności i stabilności pojazdu, a także poprawy reakcji przepustnicy i przyspieszenia podczas jazdy w warunkach granicznych. Miarą skali udoskonaleń Hondy NSX 2019 jest czas okrążenia toru Suzuka - o 2 sekundy lepszy od osiąganego przez obecny model.

W silniku modelu NSX 2019 zmodyfikowano wtryskiwacze paliwa, poprawiono działanie turbosprężarki i dodano filtr cząstek stałych, którego zadaniem jest zapewnienie zgodności modelu z normą Euro 6d-TEMP.

Zmian dokonano również w wyglądzie zewnętrznym auta, które dostępne będzie z nowym lakierem perłowym Thermal Orange i dobranymi do niego pomarańczowymi zaciskami karbonowo-ceramicznych tarcz hamulcowych, dostępnych w opcji. Chromowane wykończenie górnej osłony atrapy chłodnicy jest również dopasowane kolorystycznie do karoserii, a nowe siatki w przednich i tylnych zderzakach zyskały czarny połysk. 

Klienci mogą teraz wybierać pomiędzy czerwoną tapicerką skórzaną lub nową tapicerką Indigo Blue, jeśli zdecydują się na połączenie Alcantaryi skóry.

Produkcja Hondy NSX, rok modelowy 2019, rozpoczęła się w sierpniu, a pierwsze egzemplarze trafią do klientów pod koniec tego roku. Zamówienia w Europie ruszają już teraz.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy