Gdzie podziały się wraki?

Polska wysypiskiem Europy?

Cztery lata temu, gdy ruszał lawinowy import samochodów używanych po wejściu Polski do Unii Europejskiej, eksperci snuli czarne wizje na temat Polski jako złomowiska samochodowego Europy. Dziennikarze "Motoru" sprawdzili, czy te wizje stały się rzeczywistością. Szczegóły w najnowszym wydaniu tygodnika.

W nowym "Motorze" znajdziecie ponadto:

Qaud, specjalny pojazd do terenowych "szaleństw" czy po prostu niewielki, ale dzielny samochód terenowy - który z nich lepiej spisze się tam, gdzie nie ma już żadnych dróg? Który da kierowcy większą pewność wyjścia z każdej terenowej opresji i po prostu frajdę z jego prowadzenia? Na te pytania odpowiadamy porównując trzy pojazdy, które wymyślono po to, by docierały tam, gdzie i na piechotę dotrzeć jest trudno.

Reklama

W dziale "Testy" prezentujemy ponadto m.in. nowego Citroena Berlingo, potężną Toyotę Land Cruiser V8 i tak samo pięknego, co szybkiego Mercedesa CLS po liftingu i z mocnym silnikiem od AMG pod maską.

Miłośnikom bardziej egzotycznej motoryzacji przedstawiamy nowy model Ferrari (pierwsze coupe-cabrio tej marki) i coś wyjątkowego nawet na jego tle. Fighter to samochód, pod którego maskąpracuje silnik o mocy 1012 KM, zatem większej, niż w Bugatti Veyron! Na dodatek produkowany przez bardzo mało znaną i nie zamierzającą tego zmieniać firmę Bristol.

W dziale "Używane" opisujemy Mitsubishi Carismę i radzimy na co zwracać szczególną uwagępodczas kupna kabrioletu z "drugiej ręki".

Te i wiele innych informacji ze świata motoryzacji znaleźć można w najnowszym, 21. numerze tygodnika "Motor" - od poniedziałku w kioskach!

tygodnik "Motor"
Dowiedz się więcej na temat: wraki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy