Chętni poczekają

Moda na samochody terenowe i SUV nie słabnie. Przez parę tygodni sprzedaży nowego mitsubishi outlandera zebrano już ponad 600 zamówień na to auto.

Moda ma jednak też swoje słabe strony. Wszyscy chętni muszą uzbroić się w cierpliwość, na zrealizowanie zamówienia przyjdzie im poczekać ok. trzech miesięcy.

Sam outlander, choć nie różni się może zewnętrznie aż tak bardzo od poprzedniej generacji, jest całkowicie nową konstrukcją. To pierwszy model Mitsubishi bazujący na innowacyjnej płycie podłogowej, opracowanej z myślą o wszystkich światowych rynkach i szeregu nowych modeli. Szeroki (1,80), szczupły i niski outlander robi wrażenie - charakterystyczne reflektory i opcjonalne 18'' obręcze kół ze stopów lekkich dają wrażenie nieustannego ruchu. Poza wieloma zmianami w konstrukcji najważniejsze jest to, że w końcu pojawił się w nim silnik wysokoprężny. O pozostałych nowościach jakie pojawiły się w outlanderze przeczytasz w tygodniku AutoBit.

Reklama

***

Marzec 2007 był najlepszym dotychczas okresem sprzedaży na rynkach światowych dla Chrysler Group i kolejnym - 22. już z rzędu miesiącem stałego wzrostu obrotów. Sprzedaż pojazdów produkcji Chrysler Group w marcu 2007 powiększyła się w porównaniu z marcem 2006 o 18 procent, osiągając poziom 22 375 sztuk.

W pierwszym kwartale bieżącego roku sprzedaż na rynkach światowych (poza Ameryką Północną) wzrosła o 13 procent w stosunku do I kwartału ub. roku i wyniosła 52 570 sztuk. Dokładne dane statystyczne znajdziesz w ostatnim numerze AutoBitu.

***

W roku 1995 Anglicy zbudowali samochód, który w swojej klasie był niemal idealny. Tyle tylko, że auto nigdy nie podbiło europejskich rynków. Mowa o modelu rover 200. Jak ten samochód spisuje po kilku latach eksploatacji i jakie są koszty serwisu analizuje Jacek Ambrozik.

Te i wiele innych artykułów znajdziecie w tygodniku AutoBit - od wtorku w kioskach południowej Polski.

Autobit
Dowiedz się więcej na temat: Mitsubishi | auto | samochody terenowe | moda
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy