Ceny spadają by wzrosnąć?

Potrzeba było półtora roku spadkowego trendu euro, by polscy importerzy dostrzegli potrzebę obniżek cen samochodów na naszym rynku.

W ubiegłym tygodniu ruch wykonał jeden z największych graczy - Toyota. Taniej można już kupić samochody wielu innych marek, ale niemal wszyscy ich importerzy zapowiadają, że ewentualne umocnienie się euro względem złotego spowoduje z kolei podwyżki. W 29 numerze "Motoru" piszemy o tym gdzie i o ile taniej można teraz kupić nowe auta.

Reklama

Cen nie będzie już zapewne obniżała Dacia. Na polskim rynku debiutuje właśnie kompaktowy hatchback Sandero, którego ceny zaczynają się od 28 500 zł.

W "Motorze" opisujemy wrażenia z pierwszych jazd tym samochodem i mocną odmianą Fiata 500 oferowaną pod marką Abarth. Pokazujemy także, jak wygląda kolejne wcielenie BMW serii 7, porównujemy Fiata Sedici i Volkswagena CrossPolo, testujemy Mazdę2, Volvo C30 i Jeepa Wranglera.

Zwolennikom aut używanych przybliżamy wady i zalety Hondy Civic 7. generacji i popularnego w Polsce pickupa - Nissana Navarę. Wyjaśniamy także, z jakimi ograniczeniami trzeba się liczyć wybierając tanią nawigację GPS (za ok. 500 zł) i przypominamy przełomowy polski prototyp sprzed ćwierćwiecza - Beskida.

Te i wiele innych ciekawych informacji niezbędnych każdemu miłośnikowi motoryzacji znaleźć można w najnowszym, 29 numerze tygodnika "Motor.

Już od poniedziałku w kioskach!

Dowiedz się więcej na temat: potrzeba

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje