607 po nowemu

Na salonie samochodowym w Paryżu Peugeot zaprezentuje kilka nowości. Nim opiszemy w naszym serwisie prototyp o nazwie 907 (zdjęcie tego auta zamieściliśmy w tekście pt. Modne samochody), który ma być francuską odpowiedzią na mercedesa SLR i super-sportowego malucha 1007 RC kilka słów o nowości, które najszybciej trafi do salonów sprzedaży.

Mowa to o limuzynie 607, która pierwszy raz od 2000 roku przeszła kurację odmładzającą.

Reklama

Karoseria 607 po liftingu łączy w sobie dostojeństwo i dynamikę. Długie, czterodrzwiowe nadwozie nie pozbawione jest elementów nadających mu swoistej drapieżności. Są to m.in. - jak w modelu 206 zachodzące na błotniki skośne reflektory.

Stylizacja auta pomyślana została tak, aby nikt, kto je ogląda, nie miał wątpliwości co do prestiżu tego pojazdu. Klasa wyższa średnia, czyli segment E, widoczna tu jest gołym okiem. Peugeot 607 stworzono przecież m.in. po to, aby konkurować z takimi samochodami, jak nowym BMW serii 5 czy mercedesem klasy E.

Największe zmiany „sześćsetsiódemki” wprowazdono we wnętrzu, w części przedniej (patrz zdjęcie) i pod maską silnika. Znajdą się tam nowe jednostki napędowe na czele ze skonstruowanym wspólnie z Fordem wysokoprężnym silnikiem 2,7 V6-HDI o mocy 204 KM.

W nowym peugeocie 607 znajdą się także dwie benzynowe jednostki: 3-litrowy motor V6 o mocy 211 KM oraz 2.2-litrowy o mocy 158 KM oraz diesel 2.2 HDI o mocy 133 KM.

Porozmawiaj na Forum.

Dowiedz się więcej na temat: Auta | nowości | peugeot

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje