Wielka gwiazda - Brabus B63 620 WIDESTAR

Produkowana od 1979 roku Gelenda za nic nie chce się zestarzeć. I choć stworzono ją do jazdy w terenie, w ofercie nie brakuje wersji, których osiągi dorównują samochodom sportowym.

Pod maską kolejnej z nich - firmowanej przez niemieckiego Brabusa - pracuje podwójnie turbodoładowana V-ósemka z modelu G63, podkręcona z seryjnych 544 do 620 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 820 Nm i jest dostępny w szerokim zakresie od 2 do 5 tys. obr./min.

Efekt? Brabus B63 620 WIDESTAR przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 5,1 s i rozpędza się do 210 lub 230 km/h - w zależności od ustawienia elektronicznego kagańca. I to przy masie własnej przekraczającej 2,5 tony!

Niemiecki tuner nie zapomniał o atrybutach, które na pierwszy rzut oka zdradzają możliwości samochodu: dodatkowe spojlery, imponujący wydech i 23-calowe alufelgi. Aby zmieścić te ostatnie, nadwozie poszerzono aż o 12 cm.

Reklama

Gelendę wyposażono również w zmodernizowane zawieszenie z dwoma trybami jazdy (sportowym i komfortowym), zaprojektowane przez Brabusa i Bilsteina, oraz wzmocniony układ hamulcowy.

Ile to kosztuje? Brabus nie ujawnia ceny. B63 620 WIDESTAR jest produkowany na życzenie, a jego kabina może zostać wykończona wedle życzeń klienta.

Jerzy Gołębiewski

Mercedes klasy G po faceliftingu - PIERWSZA JAZDA

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy