Volkswagen Golf GTI z systemem regulacji dynamiki jazdy

Nowy Golf GTI ma pod maską silnik o mocy 245 KM, ale o sportowe emocje dba także nowy system regulacji dynamiki jazdy inteligentnie zarządza układem napędowym i amortyzatorami o regulowanej charakterystyce tłumienia.

Golfa GTI ósmej generacji wyposażono w udoskonalony układ napędu na przednie koła. Decydującą rolę odgrywa w nim nowy system zarządzania dynamiką jazdy.

"System ten ma decydujący wpływ na działanie licznych funkcji sterowanych elektronicznie i koordynuje ich pracę" - wyjaśnia Karsten Schebsdat, szef działu dynamiki jazdy, układów kierowniczych i systemów elektronicznych. "Dzięki na nowo zestrojonemu zawieszeniu, mechanizmowi różnicowemu wyposażonemu w blokadę oraz systemowi regulacji dynamiki jazdy i tak znakomite właściwości jezdne Golfa GTI udało nam się podnieść na jeszcze wyższy poziom. Tym bardziej, jeśli samochód jest wyposażony w zawieszenie DCC z amortyzatorami o zmiennej charakterystyce tłumienia i nowy system zarządzania ich pracą".

Reklama

Dzięki seryjnemu systemowi wyboru profilu jazdy oraz opcjonalnemu adaptacyjnemu zawieszeniu DCC kierowca nowego Golfa GTI może sam zestroić zawieszenie zgodnie z własnymi upodobaniami. Jeszcze ostrzejsze właściwości jezdne zapewniają większą precyzję prowadzenia: typowa dla aut z przednim napędem podsterowność - naturalna skłonność do uślizgu przednich kół w bardzo szybko przejeżdżanych zakrętach - tutaj praktycznie nie istnieje.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy