Usługi internetowe na pokładzie Volvo

Volvo rozpoczęło współpracę z Ericssonem w zakresie dostarczania usług internetowych. Badania obu firm dotyczące przyzwyczajeń kierowców i wymogów bezpieczeństwa posłużą do zaprojektowania nowych systemów multimedialnych.

Połączenie sieciowe oparte na wielofunkcyjnej platformie Ericsson pozwoli zaprojektować m.in. multimedialne serwisy komunikacyjne oraz aplikacje w samochodach Volvo. Dzięki temu kierowcy i pasażerowie będą mogli swobodnie korzystać podczas podróży z internetu, serwisów społecznościowych oraz dokonywać rezerwacji online.

- Jesteśmy przekonani, że samochody w niedalekiej przyszłości obejmie ten sam poziom usług cyfrowych, do jakich nasi konsumenci są przyzwyczajeni w swoich domach lub w pracy - powiedział Lex Kerssemakers, starszy wiceprezes ds. strategii produktu i zarządzania linią pojazdów w Volvo Car Corporation.

Reklama

Obecnie podobne rozwiązania oferują już m.in. Audi (MMI), BMW (iDrive) i Mercedes (COMAND).

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy