Toyota Camry już się cieszy popularnością w Polsce

Powracająca do Polski po 14 latach Toyota Camry cieszy się w naszym kraju niezłą popularnością. Potwierdzają to wyniki przedsprzedaży nowego modelu, która rozpoczęła się wraz z tournée hybrydowego sedana po salonach Toyoty w Polsce. W ciągu pierwszych dwóch tygodni Polacy zamówili już 50 egzemplarzy. Oficjalna premiera nowej Camry jest zaplanowana na drugi kwartał 2019 roku.

Europejska wersja Toyoty Camry nowej, 8. generacji zadebiutowała na targach w Paryżu 2 września. Tego samego dnia w polskich salonach Toyoty rozpoczęła się seria pokazów przedpremierowych nowego hybrydowego sedana, połączona ze specjalną ofertą przedsprzedażową.

W ciągu pierwszych dwóch tygodni klienci zamówili aż 50 egzemplarzy nowej Camry. Najchętniej wybieranym wariantem jest świetnie wyposażona wersja Executive, która zawiera m.in. wszystkie zaawansowane systemy bezpieczeństwa. Dużym powodzeniem cieszy się również najwyższa odmiana Executive z pakietem VIP oraz średnia wersja Prestige. Klienci najczęściej decydują się na metalizowany czarny lakier, a także grafitowy brąz i białą perłę.

Reklama

"Ogromne zainteresowanie powracającą po latach Camry potwierdza, że polscy miłośnicy marki czekali na ten model. Polski rynek może okazać się kluczowym dla tego auta w Europie i pokazuje, że rodzimi kierowcy nadal doceniają klasyczne reprezentacyjne sedany" - powiedział Robert Mularczyk, PR Senior Manager Toyota Motor Poland.

Toyota Camry to najpopularniejszy samochód średniej wielkości na świecie. Nowy sedan segmentu D będzie dostępny w Europie z napędem hybrydowym o mocy 218 KM, złożonym z silnika benzynowego 2,5 l oraz elektrycznego. Samochód osiąga prędkość 100 km/h w 8,3 s. Nowy sedan zwiększy gamę hybryd Toyoty w Europie do 8 modeli.

Camry została zbudowana na platformie TNGA, która łączy dynamikę, przyjemność z jazdy i budzący emocje design z wysoką jakością konstrukcji i wykończenia, sztywnym nadwoziem oraz przestronnym wnętrzem. Bogate wyposażenie wnętrza może objąć m.in. system audio klasy premium firmy JBL oraz trzy wyświetlacze: 10-calowy kolorowy wyświetlacz Head-up Display (HUD), 7-calowy ekran między zegarami oraz 8-calowy ekran dotykowy w konsoli centralnej z systemem multimedialnym Toyota Touch 2.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy