Sukces Mazdy w Polsce

Pierwsze miesiące działalności Mazdy Motor Logistics Europe, oddział w Polsce przyniosły rosnącą z miesiąca na miesiąc sprzedaż i szybki rozwój sieci dealerskiej.

Od czerwca do końca grudnia 2008 r. nabywców znalazło 1 636 samochodów marki, przy czym największą popularnością cieszyła się mazda6 (665 samochodów) i mazda2 (488), a zaraz za nimi mazda3 i CX-7. Wynik ten przewyższył pierwotne plany, pozwalając na osiągnięcie ok. 1% udziału

Reklama

w rynku samochodów osobowych.

Zainteresowanie klientów doprowadziło do otwarcia nowych salonów. Do pierwszych 11 punktów dealerskich dołączyły kolejne - w Rzeszowie, Olsztynie, Słupsku i Lublinie.

W tym roku do oferty Mazdy dołączy MX-5 po faceliftingu oraz całkowicie nowa mazda3, w wersji sedan i hatchback.

Planowany jest również dalszy rozwój sieci dealerskiej - już w pierwszym kwartale 2009 r. otwarte zostaną salony i serwisy w Toruniu i Bielsku-Białej.

Dowiedz się więcej na temat: Polsko! | Mazda

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje