Salon Genewa 2014 - Nissan Juke Nismo RS

U boku odnowionego Juke’a debiutuje w Genewie europejski wariant odmiany Nismo RS.

Nissan Juke Nismo RS po raz pierwszy pojawił się w listopadzie ubiegłego roku w Las Vegas (więcej informacji: Juke Nismo RS - więcej mocy). Europejska odmiana praktycznie nie różni się od amerykańskiej - ma nowe felgi i czerwone akcenty karoserii, a w środku - kubełkowe fotele Recaro oraz zamszową kierownicę. Pod maskę trafił 1,6-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy, względem wersji Nismo wzmocniony z 200 do 218 KM. W modelu z napędem na obie osie współpracuje on z bezstopniową przekładnią X-tronic, symulującą 8 przełożeń, i generuje maksymalny moment obrotowy 250 Nm (tak samo jak słabszy Juke Nismo). Wariant przednionapędowy występuje z 6-biegową skrzynią ręczną oraz mechaniczną szperą, ale dysponuje wyższym maksymalnym momentem obrotowym - 280 Nm.

Reklama

Juke Nismo RS wyróżnia się też wydajniejszymi hamulcami z 320-milimetrowymi tarczami przedniej osi (Nismo: 296 mm) i wentylowanymi z tyłu, sztywniejszymi nastawami zawieszenia oraz dodatkowymi usztywnieniami nadwozia.

Mateusz Struk

Nissan 370Z Nismo - TEST

Nissan Juke Nismo 4WD CVT - TEST

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy