Peugeot 508 SW z polskimi cenami

Druga generacja modelu 508 w wersji kombi debiutuje właśnie w Polsce. Podobnie jak w przypadku sedana, nie ma co liczyć na niskie ceny.

Nabywcy Peugeota 508 SW mają całkiem szeroki wybór, ponieważ producent przygotował pięć wersji silnikowych i pięć wersji wyposażenia. Francuzi wyraźnie chcą jednak, aby traktować ten model w kategoriach segmentu premium, stąd też odpowiednio ustalone ceny.

Najtańsze 508 kombi wyceniono na 129 400 zł za auto z wyposażeniem Active i silnikiem 1.5 BlueHDi o mocy 130 KM. Standardowe wyposażenie obejmuje między innymi system multimedialny z 8-calowym ekranem, wirtualne zegary (wyświetlacz 12,3 cala), dwustrefową klimatyzację automatyczną, system bezkluczykowy, tempomat, 16-calowe alufelgi, czujniki cofania, wykrywanie ryzyka kolizji oraz asystenta pasa ruchu.

Reklama

Dopłacając 9 tys. zł otrzymamy wersję Allure, oferującą dodatkowo czujniki parkowania z przodu, oświetlenie nastrojowe, system multimedialny z 10-calowym ekranem i nawigacją oraz 17-calowe alufelgi.

Przynajmniej 149 400 zł musimy przygotować na odmianę GT Line, wzbogaconą o LEDowe oświetlenie, przednie fotele AGR, przyciemniane szyby, system monitorowania martwego pola, automatyczne światła drogowe, wykrywanie zmęczenia kierowcy.

Na szczycie gamy stoi wersja GT (184 900 zł) wyposażona w adaptacyjne zawieszenie, nagłośnienie Focal, ogrzewanie foteli, drewniane wykończenie deski rozdzielczej drewnem oraz 18-calowe alufelgi.

Pierwsi klienci mogą tez zdecydować się na limitowaną odmianę First Edition (212 900 zł), oferującą kompletne wyposażenie. Obejmuje ono między innymi elektrycznie sterowane fotele z masażem, panoramiczny dach, czy system noktowizyjny.

Gama silnikowa nowego 508 obejmuje, poza już wspomnianym silnikiem, benzyniaka 1.6 PureTech w wersjach 180 KM (138 800 zł) oraz 225 KM (184 800 zł) oraz diesla 2.0 BlueHDi rozwijającego 160 KM (od 145 900 zł) lub 180 KM (od 159 900 zł).

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy