Kto złapie pandę? Satoshi, Jacques, a może Hans?

Już w lutym w salonach sprzedaży Fiata w Polsce pojawi się nowa panda. Wprowadzeniu rynek towarzyszyć będzie m.in zabawna kreskówka.

Już teraz wydarzeniu towarzyszy prezentacja zwiastuna kreskówki pt. "Panda. Spróbuj ją złapać".

Film przedstawia "odważny" samochód w pełnej niespodzianek podróży po drogach Europy. Ta zrealizowana przez agencję Leo Burnett kreskówka jest nowością, jeśli chodzi o komunikację marketingową w branży motoryzacyjnej, ponieważ w oryginalny sposób akcentuje wyjątkowość Pandy w odniesieniu do samochodów miejskich konkurencji.

Pełna wersja kreskówki dostępna będzie ostatniego tygodnia stycznia 2012, a wcześniej, bo już od 12 stycznia, użytkownicy będą mogli uczestniczyć w grze on-line, dzięki której będą mogli zostać "oficjalnymi kierowcami Pandy": po przejściu testów użytkownik otrzyma prawo do tytułu "Oficjalnego Kierowcy", a więc do rzucenia wyzwania konkurentom Pandy - Francuzowi Jacques`owi, Niemcowi Hansowi i Japończykom Akirze i Satoshi. Na tych, którzy będą grali i wygrywali, w końcowym filmiku będzie czekała niespodzianka.

Reklama

Poniżej zwiastun kreskówki oraz film przedstawiający historię fiata pandy.

Wybierz najważniejsze wydarzenie 2011 roku. Wystarczy kliknąć TUTAJ .

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Fiata
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama