Ford Edge - jeździmy nowym graczem wśród SUVów

Duży SUV to nowość w europejskiej ofercie Forda. Podczas pierwszych jazd testowych sprawdzamy czy jest on w stanie zagrozić licznej konkurencji.

Ford Edge zadebiutował już w 2006 roku, ale tylko na rynku amerykańskim. Ponieważ jednak Europejczycy też bardzo lubią pseudoterenówki, także te większe, producent zdecydował się na sprzedaż drugiej generacji modelu również na Starym Kontynencie.

To, że Edge jest samochodem projektowanym głównie z myślą o Amerykanach, widać już w jego stylistyce. Słusznych rozmiarów nadwozie (477 cm długości) z masywnym przodem i dużym grillem sprawiają, że auto z pewnością nie zginie wśród innych pojazdów na drodze.

Z kolei wnętrze natychmiast przywodzi na myśl dobrze znane nam modele Forda - nowe Mondeo, Galaxy i S-Maxa. Deska rozdzielcza jest we wszystkich tych autach niemal identyczna.

Reklama

Ford Edge to zupełna nowość w Europie, warto więc zadać sobie pytanie, czego możemy od niego oczekiwać? Choćby tego, że że jego masywne nadwozie zapewni sporo wygody i przestrzeni. Natomiast układ jezdny, tak jak ma to miejsce w przypadku innych modeli z niebieskim owalem na masce, powinien był niemal idealnym połączeniem komfortu i świetnego prowadzenia, zapewniając mnóstwo radości z jazdy.

Czy Edge sprosta tym oczekiwaniom? Sprawdzamy to właśnie podczas pierwszych jazd testowych tym modelem w okolicach Monachium. Już niebawem będziecie mogli przeczytać o naszch wrażeniach.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy