Fiat 500S - dla niegrzecznych chłopców

Fiat od dłuższego czasu stara się zmienić wizerunek popularnej „pięćsetki”, która kojarzona jest głównie ze stylowym autem dla nowoczesnej kobiety.

Modernizacji doczekał się właśnie, oferowany klientom od 2013 roku, usportowiony model 500S. Ciekawie prezentuje się nie tylko zakres wprowadzonych zmian, ale też - a może przede wszystkim - skierowana do "niegrzecznych chłopców" kampania reklamowa.

Przypominamy, że literka S oznacza jedynie pakiet wyposażenia. Z tego względu auto zamówić można z licznymi jednostkami napędowymi. Do wyboru jest więc wolnossące, benzynowe 1,2 l (69 KM) oraz doładowany, dwucylindrowy TwinAir o pojemności 0,9 l (moce: 85 KM i 105 KM). Fani włoskich diesli mogą zdecydować się na 16-zaworowego Multijeta 1,3 l generującego 95 KM (obecnie niedostępny w Polsce).

Reklama

Włosi przeprojektowali wygląd zderzaków i nakładek progowych. Wersję S rozpoznamy m.in. po nowym wlocie powietrza o strukturze plastra miodu, przyciemnionych szybach czy chromowanej końcówce wydechu (wyposażenie standardowe). Paletę - obejmujących teraz dziesięć kolorów - barw nadwozia uzupełniły lakiery Italia Blue i Alpi Green. Model 500 S wyróżnia się również 15-calowymi (w opcji 16-cali) obręczami kół ze stopów lekkich z elementami lakierowanymi na specjalny kolor "Satin Graphite".

We wnętrzu znajdziemy m.in. nowe tapicerki, czarną podsufitkę i panele dekoracyjne dostępne w kolorach niebieskim, białym i żółtym. Na desce rozdzielczej zamontowano dotykowy wyświetlacz o przekątnej 7 cali współpracujący z systemem rozrywki. Standardem są m.in. Bluetooth oraz porty USA i Jack pozwalające podłączyć przenośne odtwarzacze MP3. Lista opcji obejmuje teraz rozbudowany system nagłośnienia wnętrza BeatsAudio o mocy 440 Watów wyposażony w 8-kanałowy wzmacniacz i subwoofer.

Fiat kreuje odświeżonego 500S na model stworzony specjalnie z myślą o "niegrzecznych chłopcach". Trzeba przyznać, że nowy spot reklamowy może trafić w gusta docelowej grupy klientów.

Zobaczcie sami!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Fiat 500
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy