BMW 1 M Coupe od G-Power

Niemiecki tuner zabrał się za wzmocnienie najmniejszego modelu ze stajni M GmbH. Dzięki przeprowadzonym modyfikacjom moc auta wzrosła z 340 do imponujących 429 KM.

Fabrycznie pod maską BMW 1 M Coupe pracuje 3-litrowa jednostka benzynowa z dwiema turbosprężarkami, legitymująca się mocą 340 KM osiąganych przy 5900 obr./min oraz 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego, którym dysponuje w zakresie 1500-4500 obr./min. Dodatkowo funkcja overboost umożliwia chwilowe podniesienie tego ostatniego do okrągłych 500 Nm.

Mało? Dla pracowników z firmy G-Power na pewno. Niemiecki tuner postanowił podrasować najmniejszy model BMW z dopiskiem M i rozpoczął jego modyfikację. Wymieniono układ wydechowy na tytanowy, który jest o 20 kg lżejszy od seryjnego. Silnik zyskał dodatkowo m.in. zmodyfikowany układ chłodzenia oraz przeprogramowaną elektronikę. Efekt? 435 KM oraz 590 Nm.

Reklama

Dzięki tym zmianom auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,5 s, a jego prędkość maksymalna wynosi 300 km/h.

G-Power uzbroił również wściekłą "jedynkę" w regulowane zawieszenie oraz wydajniejszy układ hamulcowy z wentylowanymi tarczami o średnicy 396 mm. Zmienione BMW 1 M coupe wyposażono w 20-calowe aluminiowe obręcze G-Power model Silverstone z oponami Michelin o rozmiarze 205/45 założonymi z przodu oraz 295/25 zamontowanymi z tyłu samochodu.

Maciej Sobolewski

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy