Toyota verso już po znaczącym liftingu

Klienci, którzy mają w planach zakup samochodu segmentu MPV mogą wkrótce mieć twardy orzech do zgryzienia. Na rynku pełno jest nowości i wybór może być bardzo trudny.

Ford C-max, citroen C4 picasso, kia carens, odświeżone renault scenic to konkurenci, do których dołącza teraz poddana znacznej modernizacji toyota verso.

Nowe verso nie jest jeszcze nową generacją (model ten zadebiutował w 2009 roku, a więc zaledwie 3 lata temu), ale nie mamy również do czynienia z subtelnym liftingiem. Verso otrzymało bowiem aż 470 nowych części!

Jaka jest nowa toyota verso? Samochód otrzymał nowy przód, na którym wygospodarowano miejsce na światła do jazdy dziennej. W ten sposób przednia część verso upodobniła się do innych nowych modeli japońskiego producenta - yarisa czy aurisa.

Znacznie mniejsze zmiany dotknęły tylną część nadwozia czy wnętrze. W kabinie ograniczono się do wprowadzenie materiałów o lepszej jakości.

Reklama

Nie ma niespodzianek w zakresie jednostek napędowych. Silnik 2.0 D-4D o mocy 126 KM został zmodernizowany, dzięki czemu ma zużywać mniej paliwa i ciszej pracować. Klienci mogą również wybrać diesla o pojemności 2.2 i mocy 150 lub 177 KM oraz jeden z dwóch silników benzynowych: 1.6 132 KM i 1.8 147 KM. Wszystkie diesla wyposażone są w filtr DPF.

Nad wszystkimi zmianami, których dokonano w verso czuwał europejski oddział Toyoty. Samochód będzie produkowany w Turcji, a po paryskim debiucie trafi do salonów na początku przyszłego roku. Toyota liczy, że w ciągu 12 miesięcy sprzeda 50 tys. egzemplarzy tego modelu.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy