Uwaga! Motocykle są wszędzie…także na MOTO SHOW w Krakowie

Jeden jest gruby z nazwy, ale jednocześnie wściekły z natury. Inny najchętniej krzyknąłby: „spadam stąd”, gdyby tylko mógł krzyczeć. Kolejny przez koneserów określany jest mianem „dzieła sztuki użytkowej”. Wszystkie łączy ponadprzeciętność, bo to cecha wyróżniająca motocykle Harley’a Davidsona i BMW. Poznajcie je w trakcie MOTO SHOW w Krakowie (23-24 maja).

Harley Davidson Fat Bob

Gruby z nazwy, wściekły z natury. Gość specjalny MOTO SHOW Jerzy Dudek z pewnością porównałby go do swojego kolegi z Realu Madryt, Brazylijczyka Ronaldo, który słynął z masywnej budowy ciała i niespotykanej wręcz motoryki. Szeroka i agresywna bestia, zachowuje stylistykę swoich braci z kolekcji Dark Custom™, ale na swój, niepowtarzalny sposób. Ma podwójne reflektory, które zwiększają widoczność oraz potężny silnik 103 z układem wydechowym 2-1-2, który zapewnia zapierające dech w piersiach osiągi. Z przodu motocykla znajduje się masywny widelec, w którym osadzone jest uzbrojone w podwójne tarcze hamulcowe 16-calowe koło ze 130-milimetrową oponą. Z tyłu zamontowano skrócony błotnik, a opony Dunlop® zwiększają przyczepność kół i pewność siebie motocyklisty.

Reklama

Harley Davidson Breakout

Szeroka na 240 mm opona to element wyróżniający model Breakout. Gdyby kiedykolwiek motocykl mógł krzyknąć, ten krzyknąłby "Spadam stąd!". Harley Davidson Breakout® ma długie, niskie zawieszenie i jest zawsze gotowy do drogi. Wzorowany na drag bike’ach, ma szeroki tył z ukrytymi amortyzatorami i skrócony błotnik tylny. Szeroka i gruba kierownica została opracowana specjalnie z myślą o tym motocyklu, aby umożliwić przyjęcie agresywnej, pochylonej do przodu pozycji podczas jazdy. Muskularna pod każdym względem sylwetka i precyzyjne rozwiązania technologiczne, obejmujące między innymi sportowe sprzęgło hydrauliczne, a także doskonała widoczność dzięki kwarcowemu halogenowi reflektora jasno oświetlającemu drogę, dają nieokiełznaną radość z jazdy, której również doświadczysz wsiadając na... łupinę orzecha.

Harley Davidson Forty Eight

Forty-Eight® ujrzał światło dzienne 5 lat temu i natychmiastowo okrzyknięto go klasykiem. Nazwa modelu wzięła się od roku, w którym po raz pierwszy został zaprezentowany jego sławny zbiornik paliwa w kształcie orzecha. Krótkie podwozie, obniżone zawieszenie przednie, niski profil, pojedyncze siodło i szerokie opony sprawiają, że sylwetki custom (i zwinnego prowadzenia) tego miejskiego wojownika nie można pomylić z innym modelem. Ogromny wkład w wygląd motocykla ma również wspomniany wcześniej zbiornik z 1948 roku, który znajduje się nad silnikiem Evolution® o pojemności 1200 cm3.

Harley Davidson Iron 883

Zwinny, lekki i czarny motocykl Iron 883™ to zdecydowana maszyna przeznaczona dla fanów minimalizmu. Jego silnik, pokrywy zaworów, przedni widelec, koła z odlewu aluminium, krótkie błotniki i kierownica w stylu drag są (tak, zgadliście) całe czarne. Buntowniczy wizerunek w bardzo przystępnej cenie. Szukasz surowego, minimalistycznego motocykla Harley® do jazdy po mieście? Już nie musisz.

Natomiast w przygodę poza miastem zabierze Cię...

...BMW R 1200 GS Adventure. Podobno stworzono go po to, by jego posiadacze mogli śmiać się triumfalnie na widok globusa. Premiera nowego R BMW 1200 GS Adventure oznacza początek kolejnego rozdziału w pełnej sukcesów, ponad trzydziestoletniej historii dużych motocykli serii GS z silnikami w układzie bokser. Od debiutu poprzedniego modelu w 2005 roku, BMW Motorrad, który jest wiodącym producentem turystycznych motocykli enduro z silnikami dużej pojemności, uczynił z potężnego modelu GS Adventure maszynę uznawaną za świetny wybór do długodystansowych podróży. Motocykl ten przenosi poszukiwaczy przygód do najdalszych zakątków świata i pozwala im cieszyć się podróżą, gdy inni już dawno wrócili do domu.

BMW R 1200 R Dwucylindrowy, przeciwsobny silnik w nowym R 1200 R to ta sama jednostka DOHC, która napędza modele R 1200 GS i R 1200 GS Adventure - a także R 1200 RT oraz R 1200 RS. Rozwija ona moc 92 kW/125 KM/7750/min oraz maksymalny moment obrotowy 125 Nm/6500/min. W porównaniu z silnikiem w poprzedniej generacji nie tylko zwiększono moment obrotowy w całym zakresie obrotów, teraz jest on rozwijany o wiele bardziej jednorodnie.

Zmodyfikowany airbox i nowo uformowane chrapy wlotów powietrza i centralnie umieszczona chłodnica przyczyniają się łącznie do wysmuklenia sylwetki - tak przecież pożądanego w roadsterach.

BMW S 1000 XR, czyli krzyżówka enduro i motocykla sportowego. Na koniec idealny motocykl BMW dla wszystkich tych, którzy oczekują dynamicznych osiągów motocykla sportowego, wszechstronności enduro oraz wygody motocykla turystycznego. Nowy S 1000 XR łączy najlepsze cechy każdej z tych klas, aby stworzyć coś zupełnie nowego: pierwszy sportowy motocykl adventure zbudowany przez BMW Motorrad; idealny dla wszystkich szukających sportowego zacięcia, które nie zna granic.

 MOTO SHOW w Krakowie odbędzie się w dniach 23-24 maja 2015 r. na terenie Międzynarodowego Centrum Targowo-Kongresowego EXPO Kraków.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy