Oto całkowicie nowa Honda CR-V

​Podczas targów motoryzacyjnych w Genewie, Honda zaprezentuje europejską wersję produkcyjną zupełnie nowego modelu CR-V.

Całkowicie nowy CR-V ma nieco większe wymiary zewnętrzne niż jego poprzednik oraz większy rozstaw osi. Funkcjonalność kabiny pasażerskiej uzupełnia bogate wyposażenie, a szerszy i głębszy bagażnik oferuje więcej miejsca dla przewożonych przedmiotów. Nowa dwupoziomowa podłoga strefy załadunku zapewnia płaską powierzchnię przydatną podczas przewożenia rzeczy o większych gabarytach, a klapa z systemem Power Hands umożliwia bezproblemowy dostęp do bagażnika.

Dzięki inteligentnym funkcjom, nowa Honda CR-V jest bardziej przyjazna dla użytkownika podczas codziennej eksploatacji. Wysokość otwarcia tylnej klapy można zaprogramować tak, aby uniknąć uderzenia w sufit garażu, a trzystopniowy schowek w środkowej konsoli poprawia funkcjonalność wnętrza. Ponadto, nowe oparcia tylnej kanapy dzielone w stosunku 60:40 można składać jednym ruchem (system "dive down"), co przyspiesza i ułatwia ładowanie bagażu.

Po raz pierwszy CR-V oferowany będzie w opcji siedmiomiejscowej. Wersja z trzecim rzędem siedzeń będzie dostępna w modelu wyposażonym w silnik benzynowy.

Reklama

Po raz pierwszy w Europie Honda zaoferuje auto segmentu SUV z napędem hybrydowym. Nowy CR-V będzie dostępny z zespołem napędowym Multi Mode Drive (i-MMD), składającym się z dwóch silników elektrycznych oraz 2-litrowej jednostki benzynowej i-VTEC, pracującej w cyklu Atkinsona. System ten zapewnia optymalną wydajność i bardzo dobre właściwości jezdne w każdych warunkach. Zespół hybrydowy nie potrzebuje konwencjonalnej skrzyni biegów - jest wyposażony w jednostopniową przekładnię umożliwiającą płynne przenoszenie momentu obrotowego pomiędzy wszystkimi elementami układu napędowego.

Model dostępny będzie także z 1,5-litrowym silnikiem benzynowym VTEC TURBO. Jednostka ta będzie współpracowała z sześciobiegową ręczną skrzynią biegów lub automatyczną bezstopniową przekładnią CVT. 

Obie wersje - z silnikiem benzynowym i z układem hybrydowym - standardowo wyposażone są w napęd na przednią oś, jednak dla obu przewidziano także inteligentny system napędu na wszystkie koła Real Time AWD. Prześwit w modelu został zwiększony o 38 mm, przy czym w wersji z jednostką benzynową i napędem AWD wynosi on 208 mm.

Pierwsze dostawy modelu CR-V wyposażonego w 1,5-litrowy silnik benzynowy VTEC TURBO spodziewane są na jesieni tego roku. Modele hybrydowe znajdą się w ofercie Hondy na początku 2019 r.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy