Alfa Romeo Giulia i Stelvio Nurburgring Edition

We wrześniu ubiegłego roku Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio ustanowiła rekord przejazdu produkcyjnego sedana po północnej pętli toru Nurburgring. Chociaż wynik 7 minut i 32 sekund utrzymał się krótko (pobił go Jaguar with XE SV Project 8), Włosi postanowili przekuć swoje torowe osiągnięcia w marketingowy sukces.

W Genewie zadebiutują aż dwa modele Alfy Romeo - Giulia i Stelvio - w nowej wersji Nürburgring Edition. Bazą do ich stworzenia były najmocniejsze odmiany ze znaczkiem Quadrifoglio.

Cechy wspólne obu nowych aut to unikatowe malowanie (szary lakier Circuito Gray), ceramiczne hamulce i przyciemnione szyby. W kabinie, oprócz systemu info-rozrywki z wyświetlaczem o przekątnej 8,8-cala, znajdziemy również topowy zestaw audio sygnowany przez Harman Kardon.

Oprócz tego przyszli nabywcy liczyć też mogą m.in. na wyścigowe fotele Sparco, kontrastowe, czerwone przeszycia tapicerki czy kilka gustownych dodatków (m.in. dywaniki podłogowe) opracowanych przez Firmę Mopar.

Reklama

Żadnych zmian nie zafundowano za to 2,9-litrowemu, podwójnie doładowanemu, V6 opracowanemu wspólnie z Ferrari. Oznacza to, że w obu przypadkach kierowca ma do dyspozycji moc 510 KM i maksymalny moment obrotowy 600 Nm.

Przypominamy, że Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio przyspiesza do 100 km/h w 3,9 s i osiąga prędkość maksymalną 285 km/h! Giulia Quadrifoglio potrzebuje na sprint do 100 km/h 3,9 s i może się pochwalić prędkością maksymalną 307 km/h.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy