Genewa 2015

Marka DS debiutuje z modelem DS Divine

Na salonie w Genewie po raz pierwszy zobaczyć można stoisko utworzonej przez Citroena w czerwcu ubiegłego roku marki DS. Jakie atrakcje przygotował dla zwiedzających francuski producent?

Marka zaprezentowała dziś po raz pierwszy swoje nowe logo. Składa się ono z monogramu DS umieszczonego nad napisem ‘DS AUTOMOBILES’. Napis ten, celowo w języku francuskim, odwołuje się do francuskich korzeni producenta. DS towarzyszyć też będzie nowe hasło - SPIRIT OF AVANT-GARDE.

Przy okazji genewskiego debiutu Francuzi postanowili odświeżyć swój flagowy model - DS5. Auto otrzymało m.in. gruntownie przestylizowany pas przedni i przeprojektowaną konsolę środkową z dotykowym wyświetlaczem o przekątnej 7-cali. Na salonie zobaczyć też można DS5 w koncepcyjnej odmianie Moon Dust wyróżniającej się m.in. matowoszarym lakierem zainspirowanym światem lotnictwa i wnętrzem wykończonym przy użyciu tradycyjnych technik rymarskich.

Reklama

Największa gwiazdą stoiska marki DS jest koncepcyjny model DIVINE DS będący zapowiedzią nadchodzących pojazdów z portfolio francuskiego producenta. Auto zaprojektowano i wykonano od postaw w Paryżu - uwagę zwracają jego kompaktowe wymiary i pas przedni z mocno zaakcentowanymi nadkolami przywołującymi skojarzenia z legendarnymi Citroenami z rodziny Traction Avant.

Jak myślicie, czy marka DS będzie w stanie nawiązać równorzędną walkę w zdominowanej przez niemieckich producentów klasie premium?

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Citroen DS
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy