Frankfurt 2015

Opel Karl w ekologicznej wersji EcoFlex

Opel zaprezentował Karla w wersji ekologicznej wersji Ecoflex. Zmiany są symboliczne.

Jednyny silnik dostępny w modelu Karl, to trzycylindrowa, aluminiowa jednostka o pojemności jednego litra i mocy 75 KM, która znajdzie się również pod maską EcoFlexa. W "zwykłych" wersjach Karla silnik ten zużywa średnio 4,5 l benzyny na 100 km, natomiast w połączeniu z systemem automatycznego wyłączania - 4,1 l/100, co przekłada się na emisję 99 g CO2 na km. Mowa oczywiście o cyklach pomiarowych.

Co ciekawe, system start&stop jest opcjonalny i wymaga dopłaty około 2 tys. zł.

Drobne udoskonalenia aerodynamiczne (jak np. spojler nad tylną szybą) w Karlu Ecoflex (w tej wersji układ wyłączania silnika jest standardem) spowodowały, że emisja CO2 spadła do poziomu 94 g na km.

Polskie ceny Opla Karl EcoFlex nie są jeszcze znane, w Niemczech za auto trzeba będzie zapłacić niemal równe 10 tys. euro.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Opel Karl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy