Ford też chce być premium! Czy to się uda?

Sukces takich aut, jak Fiat 500 czy linii modelowej Citroenów DS sprawił, że coraz większa liczba producentów dostrzega potencjał drzemiący w pojazdach ocierających się o segment premium.

Mimo zapaści na europejskim rynku motoryzacyjnym, auta dające nabywcy poczucie wyjątkowości nie mają najmniejszego problemu ze zbytem. Atmosfera luksusu przyciąga klientów do salonów. Audi, Mercedes czy BMW nie narzekają na słabnącą sprzedaż.

Trend postanowił wykorzystać Ford, który na salonie motoryzacyjnym we Frankfurcie zaprezentuje koncepcyjne Mondeo w nowej, ekskluzywnej wersji Vignale. Słowem tym sygnowane będą topowe produkty amerykańskiej marki oferowane na rynkach europejskich. Decydując się na nie klienci będą mogli liczyć na specjalne względy...

Reklama

Mondeo Vignale oferowany ma być zarówno w wersji sedan jak i kombi. Obie odmiany posiadają specjalne, 20-calowe felgi ze stopów lekkich, chromowane klamki drzwi i obudowy lusterek, specjalny wzór atrapy chłodnicy, a także zmodyfikowany zderzak przedni i lampy przeciwmgłowe.

We wnętrzu Mondeo Vignale Concept znajdziemy chromowane listwy przypodłogowe, skórzane podłokietniki oraz fotele z miękkiej, naturalnej skóry z oznaczeniami serii Vignale. Wysokogatunkową skórą obszyto również koło kierownicy, panel instrumentów, konsolę środkową oraz środkowy podłokietnik.

Na wyposażeniu znalazły się takie dodatki, jak np. aktywowany głosem system komunikacji Ford SYNC z funkcją MyFord Touch zapewniający podłączanie smartfonów i bezprzewodową łączność z Internetem. Kierowca ma też do dyspozycji system Park Assist z kamerą cofania i adaptacyjne reflektory wykonane w technologii LED.

Co ważne nowe oznaczenie to coś więcej, niż tylko nazwa topowych odmian. W ramach programu Vignale wybrani dealerzy oferować mają pakiet dedykowanych usług Ford Vignale. Projekt zakłada odbiór i zwrot pojazdu spod domu klienta na potrzeby czynności serwisowych, dożywotni darmowy dostęp do myjni oraz zaproszenia na wyjątkowe imprezy i pokazy. By zapewnić nabywcy atmosferę luksusu, kluczyki do nowego auta przekazywać ma kierownictwo salonu, a za obsługę odpowiadać specjalnie przydzielony asystent serwisowy.

Mondeo Vignale pojawi się w sprzedaży 2015 roku.

Jak myślicie, czy to wystarczy, by przyciągnąć do salonów amerykańskiej marki klientów decydujących się do tej pory na auta Audi, BMW i Mercedesa?

GŁOSUJ NA NAJLEPSZE WEDŁUG CIEBIE AUTO 2014 ROKU! WYSTARCZY KLIKNĄĆ TUTAJ.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy