Puchar Fiata Seicento przed Wisłą.

Tegoroczna edycja rajdowego Pucharu Fiata Seicento, organizowana przez Fiat Auto Poland przy wsparciu FL Poland i Fiat Bank Polska, minęła półmetek. Rajd Rzeszowski był trzecią z sześciu zaplanowanych na sezon 2002 eliminacji pucharowych rozgrywek. Tak jak poprzednie rundy Pucharu Fiata Seicento dostarczył wielu emocji i wyłonił nowych liderów.

Tegoroczna edycja rajdowego Pucharu Fiata Seicento, organizowana przez Fiat Auto Poland przy wsparciu FL Poland i Fiat Bank Polska, minęła półmetek. Rajd Rzeszowski był trzecią z sześciu zaplanowanych na sezon 2002 eliminacji pucharowych rozgrywek. Tak jak poprzednie rundy Pucharu Fiata Seicento dostarczył wielu emocji i wyłonił nowych liderów.

Do zawodników, których oglądaliśmy w poprzednich rundach dołączył duet Białowąs / Olak. Jednak już na początku imprezy szeregi uczestników Pucharu nieco się przerzedziły. Pierwszej próby sportowej nie pokonał z powodu awarii technicznej wicelider klasyfikacji - Paweł Zych. Potem kłopoty mieli Paweł Stefaniuk z Piotrem Ziarko, którzy dotarli do mety dzięki wielkiemu uporowi, pchając samochód na ostatnim kilometrze. Z przygodami na drugim odcinku specjalnym podróżowała także załoga Bocheński / Rozwadowski. Walka o prowadzenie jak zwykle była bardzo zacięta. Po podsumowaniu czasów okazało się, że liderami po pierwszym dniu imprezy zostali bracia Wilkoszowie, którzy do tej pory nie wygrali ani jednej próby sportowej! Ten zaskakujący rezultat był wynikiem bardzo równej jazdy i trzykrotnie osiągniętych, drugich lokat. Wyprzedzili oni Tomasza i Aleksandrę Dąbrowskich o 10,3 sekundy i załogę Białowąs / Olak o 21,2 sekundy.

Reklama

Drugi dzień imprezy był nie mniej dramatyczny. Już na pierwszym odcinku specjalnym drugiego etapu załoga Wilkosz / Wilkosz straciła prowadzenie na rzecz małżeństwa Dąbrowskich. Taka sytuacja utrzymała się do ostatniego odcinka specjalnego. W międzyczasie trwała zacięta walka

o dalsze lokaty. Dariusz Grudniewski wpadł do rowu, ale mimo uszkodzeń próbował dojechać do mety. Z kolei załoga Klimiuk / Ciunel uszkodziła zawieszenie. Na drogach wokół Rzeszowa, Połomii, Kamborni i Przysietnicy bardzo dobrze radziła sobie debiutująca w tegorocznym Pucharze załoga Białowąs / Olak, ale zmuszona była wycofać się z rajdu na OS 7. Kiedy wydawało się, że losy Pucharu Fiata Seicento podczas tegorocznego Rajdu Rzeszowskiego zostały rozstrzygnięte na korzyść załogi Dąbrowska / Dąbrowski, prowadzącej przed ostatnią, dziewiątą próbą sportową aż 24 sekundami, ostro zaatakowali bracia Wilkoszowie. Ostatni odcinek specjalny wygrali o 32 sekundy i zwyciężyli w trzeciej eliminacji Pucharu Fiata Seicento 2002.

Rajd Rzeszowski, trzecia eliminacja Pucharu Fiata Seicento, przeszedł do historii. Zawodnicy staną niebawem na starcie kolejnej eliminacji pucharowych rozgrywek. Będzie to Rajd Wisły, rozgrywany w dn. 6-7. 09. 2002 r. Mamy nadzieję, że na trasach w okolicach Bielska Białej i Cieszyna nie zabraknie emocji, tak jak podczas poprzednich eliminacji. Wyrównana stawka zawodników i trudne technicznie odcinki specjalne to gwarancja niezapomnianych przeżyć.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Wisła | Fiat Bank | Fiat | rajd | załoga | Puchar | Fiat Seicento | Fiata
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy