Ucieczka motoprzemysłu

Czy producenci samochodów działający w Polsce przeniosą swoje fabryki dalej na wschód?

Gdzie Fiat będzie produkował swoje nowe, małe modele? Ja będzie wyglądał konkurent najmniejszych samochodów Fiata, ale z logo BMW na masce? Te i wiele innych ciekawych informacji znaleźć można w najnowszym wydaniu tygodnika "Motor".

Reklama

W poszukiwaniu niższych kosztów produkcji samochodowe koncerny przenoszą swoje fabryki do tych krajów, w których mogą one być najatrakcyjniejsze. Skutki takiej polityki już dawno odczuli pracownicy przemysłu motoryzacyjnego w Europie Zachodniej, których zakłady zamknięto, a wytwarzane przez nich modele trafiły na taśmy fabryk w rozwijających się krajach - nie tylko Europy. "Motor" wyjaśnia , czy w najbliższym czasie podobnie może się stać z polskimi zakładami Fiata, Opla czy Volkswagena. W tym numerze znajdziecie także test nowego Mercedesa C 180 z nadwoziem kombi, Alfy Romeo 159 3.2 V6, małego dostawczego Citroena - Nemo, najbardziej "szalonych" odmian VW Golfa (R32) i Skody Octavii (RS) oraz porównanie dwóch niewielkich SUV-ów: cieszącą się sporym powodzeniem Hondę CR-V i rynkowego nowicjusza - Volkswagena Tiguana. Zwolennicy używanych aut z chęcią poczytają o Oplu Zafirze pierwszej generacji, a w oparciu o dane DEKRA dowiedzą się, które SUV-y najlepiej znoszą trudy eksploatacji.

"Motor" radzi także jak zadbać o aluminiowe obręcze kół i nawet kilkuletnim przywrócić świeży wygląd, oraz jak holować zepsuty samochód, by było to nie tylko bezpieczne, ale i zgodne z przepisami.

Najnowszy, 20 numer tygodnika "Motor" już od poniedziałku w kioskach.

Dowiedz się więcej na temat: fabryka | motor | ucieczka | producenci samochodów

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje