Sztuka pojedzie seatem!

Decyzją władz FIA Łukasz Sztuka wystartuje jednak w 20 Rajdzie Karkonoskim. Zawodnik ten pojedzie seatem cordoba WRC Evo2 w barwach Warka Strong Club. Teraz decyzję władz międzynarodowych musi zatwierdzuć GKSS co oczywiście będzie w tym wypadku formalnością. Wtedy też dowiemy się z jakim numerem startowym pojedzie załoga Sztuka/Cieślar na rajdzie Krakonoskim, która już od rana trenuje seatem na odcinku testowym.

Decyzją władz FIA Łukasz Sztuka wystartuje jednak  w 20 Rajdzie Karkonoskim. Zawodnik ten pojedzie seatem cordoba WRC Evo2 w barwach Warka Strong Club. Teraz decyzję władz międzynarodowych musi zatwierdzuć GKSS co oczywiście będzie w tym wypadku formalnością. Wtedy też dowiemy się z jakim numerem startowym pojedzie załoga Sztuka/Cieślar na rajdzie Krakonoskim, która już od rana trenuje seatem na odcinku testowym.

Decyzją władz FIA Łukasz Sztuka wystartuje jednak w 20 Rajdzie Karkonoskim. Zawodnik ten pojedzie seatem cordoba WRC Evo2 w barwach Warka Strong Club. Teraz decyzję władz międzynarodowych musi zatwierdzuć GKSS co oczywiście będzie w tym wypadku formalnością. Wtedy też dowiemy się z jakim numerem startowym pojedzie załoga Sztuka/Cieślar na rajdzie Krakonoskim, która już od rana trenuje seatem na odcinku testowym.

A oto co powiedział szef zespołu Warka Strong Club Mariusz Ficoń: Założenia taktyczne na Rajd Karkonoski są takie, żeby Łukasz uczył się samochodu, przejeżdżając jak największą ilość kilometrów oesowych. Przy obecnym układzie sił w rajdowej czołówce trzecie miejsce będzie dla nas satysfakcjonujące. Uważam, że decyzja FIA była rozsądna. Dzięki niej z rajdu nie ubędzie jedno z aut WRC, co będzie korzystne i dla poziomu sportowego i dla atrakcyjności imprezy

Reklama

Podobnie uważa Łuksza Sztuka: Jeździłem dziś seatem cordobą WRC podczas odcinka testowego. Jestem zachwycony tym samochodem. W porównaniu z N-ką ma zdecydowanie lepsze przyspieszenia, lepiej hamuje i prowadzi się w zakrętach. Początkowo nieco obawiałem się testów na asfaltach, ale jak się później okazało zupełnie niepotrzebnie. Dużo pracowaliśmy nad ustawieniami balansu hamulców i dyferencjałów. Auto jest teraz doskonale przygotowane do startu. Właściwe jedyna rzecz, która wymaga jeszcze pracy to moje opanowanie samochodu. (...) Wiele osób pyta mnie czy nie żałuję tego, że rezygnuję z walki o tytuł Mistrza Polski grupy N. Oczywiście jest mi trochę przykro z tego powodu, ale radość z możliwości startu samochodem WRC zrekompensuje mi tą stratę z nawiązką. Start samochodem WRC był zawsze moim największy marzeniem, które w tej chwili się spełnia.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: załoga | rana | fia | Łukasz | wrc
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy