Spory i niebrzydki

W najnowszym, 41. numerze tygodnika "Motor", w dziale "Przed premierą" pokazujemy Exeo - pierwsze w historii Seata auto z kokpitem wywodzącym się z Audi.

Porównujemy supermocne i bardzo drogie limuzyny - Bentleya Continentala Flying Spur Speed i Mercedesa S65 AMG. Testujemy Dacię Sandero, stosunkowo spory i niebrzydki samochód za równowartość rocznej średniej krajowej pensji i Forda Rangera - pick-upa wykonanego według klasycznych metod budowy samochodu. Po raz kolejny pokazujemy najciekawsze rozwiązania i detale utrudniające życie kierowcy.

W dziale "Używane" opisujemy wady i zalety Renault Thalii produkowanej w latach 2002-2006 oraz Mitsubishi Outlandera z lat 2003-2007. Z kolei w dziale "Porady" znalazło się 10 stron praktycznych wskazówek dla każdego kierowcy, dotyczących m.in. wyboru właściwego akumulatora, skutecznych sposobów na mniejsze korki, samochodowych nawigacji (która mapy są dokładniejsze), czy specjalnych opon, które umożliwiają jazdę bez powietrza.

Reklama

W piątej części

"Podręcznika kierowcy" zajęliśmy się wtryskiem benzyny. Z kolei w dziale "Przed premierą" opisujemy BMW Concept X1 - na ile jest podobny do innych modeli bawarskiego koncernu i czym się od nich różni.

Dla sympatyków jazdy wyczynowej w dziale "Motopasje" przybliżamy kulisy organizacji jednej z najtrudniejszych imprez sportowych Land Rover G4 Challenge, której trasę wytyczono przez malownicze i surowe tereny Mongolii.

Te i wiele innych ciekawych informacji o wszystkim, co wiąże się z motoryzacją, znaleźć można w najnowszym, 41. numerze tygodnika "Motor". Od poniedziałku w kioskach!

tygodnik "Motor"
Dowiedz się więcej na temat: kierowcy | motor
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy