Oszczędź na serwisie Volvo

Martwisz się, że twoje Volvo nie jest już młodzieniaszkiem? Przybyło mu lat i kilometrów na liczniku? Bardzo dobrze! Zaoszczędzisz na firmowym serwisie!

volvo
Gdy spada wartość samochodu, wydaje nam się, że naprawy w autoryzowanych serwisach przestają mieć sens. "Samochód już nie jest na gwarancji, co mi tam. Przecież szkoda pieniędzy" - myśli niejeden kierowca. I zaczyna inwestować w podróbki, niesprawdzone zamienniki oraz usługi w warsztatach naprawiających "wszystkie modele".

Reklama

Nie od dziś wiadomo, że jeśli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Można długo wymieniać słabości warsztatów, których właściciele swoje szlify zdobywali na polonezach i maluchach, a dziś bez specjalnego respektu, narzędzi i komputerów diagnostycznych zabierają się za dużo bardziej skomplikowane maszyny. - No dobrze - ktoś powie. - Może nie jeżdżę do najlepiej wyposażonego mechanika na świecie, ale za to płacę u niego znacznie taniej.

volvo

Z argumentem finansowym trudno dyskutować. Niby każdy wie, że nie ma to jak oryginał, firmówka, solidna marka. Ale z drugiej strony nikt nie lubi poczucia, że za cokolwiek przepłaca. Dlatego pomysł importera Volvo, dotyczący serwisu starszych aut, zasługuje za wszech miar na uwagę.

A na czym ów pomysł polega? Otóż, jeżeli twoje Volvo ma cztery lata lub więcej, za usługi i części zamienne zapłacisz znacznie taniej. Rabaty zaczynają się od dziesięciu procent na części dla aut czteroletnich, a dalej jest tylko lepiej - im samochód starszy, tym upust większy. Właściciele sześciolatków zapłacą tylko trzy czwarte ceny za części i połowę kwoty należnej za samą naprawę! Co ważne: akcja 4+ potrwa do końca 2010 roku!

volvo

Volvo nie od dziś jest synonimem bezpieczeństwa. A na nie ma wpływ nie tylko sama konstrukcja samochodu - także jakość pracy serwisu. Marka Volvo nieraz już była przez kierowców i prasę fachową wyróżniana mianem najlepiej postrzeganej na rynku, tym samym najbardziej godnej zaufania i której serwisy pracują bez zarzutu. Akcja "4+" jest tylko potwierdzeniem dotychczasowej polityki firmy, skoncentrowanej na lojalności wobec klientów. Dobrze, że szefowie firmy trzymają się wyznaczonego kierunku, bo na przyzwoitym - a przy tym niedrogim - serwisie skorzystają wszyscy: i użytkownicy dróg, i same serwisy. A najbardziej użytkownicy Volvo, którym nie bez powodu trudno rozstać się ze swoimi czterokołowymi pupilami.

Więcej szczegółowych informacji o kampanii serwisowej Volvo 4+ można uzyskać na stronie internetowej www.volvoczteryplus.pl, oraz dzwoniąc na numer infolinii Volvo - z telefonu stacjonarnego 0 801 1 VOLVO (0 801 1 86586), lub z telefonu komórkowego 0 502 2 VOLVO (0 502 2 86586). Można także skontaktować się bezpośrednio z dowolnie wybranym autoryzowanym serwisem marki Volvo w Polsce.

materiały promocyjne

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje