O 59% więcej saabów

W roku 2000 w Polsce nabywców znalazło 267 Saabów co stanowi wzrost o 59% w stosunku do roku 1999. Głównymi czynnikami, które przyczyniły się do osiągnięcia sprzedaży na tak wysokim poziomie były przede wszystkim bogata gama oferowanych modeli przez dealerów Saaba oraz zaufanie, którym coraz częściej obdarzają Saaby ich nabywcy. Największą w swojej ośmioletniej historii sprzedaż odnotowała w 2000 roku firma Almeco, Wyłączny Importer samochodów Saab w Polsce. Swoich nabywców w roku ubiegłym znalazło 267 saabów, co stanowi 59% wzrost sprzedaży w stosunku do roku 1999.

W roku 2000 w Polsce nabywców znalazło 267 Saabów co stanowi wzrost o 59% w stosunku do roku 1999. Głównymi czynnikami, które przyczyniły się do osiągnięcia sprzedaży na tak wysokim poziomie były przede wszystkim bogata gama oferowanych modeli przez dealerów Saaba oraz zaufanie, którym coraz częściej obdarzają Saaby ich nabywcy.

Reklama

Największą w swojej ośmioletniej historii sprzedaż odnotowała w 2000 roku firma Almeco, Wyłączny Importer samochodów Saab w Polsce. Swoich nabywców w roku ubiegłym znalazło 267 saabów, co stanowi 59% wzrost sprzedaży w stosunku do roku 1999. Na zakup saaba 9-5 zdecydowało się 209 osób z czego 125 nabyło saaba w wersji kombi. Saaba 9-3 kupiło zaś 58 osób.

Jak wynika z przeprowadzonych przez ALMECO analiz informacji pozyskiwanych od nabywców Saabów głównymi czynnikami decydującymi o kupnie tych samochodów są: poziom bezpieczenstwa, indywidualna stylistyka, doskonałe parametry silników oraz wysoki komfort jazdy. Nie bez znaczenia był także coraz to bardziej doceniany wysoki poziom obsługi zarówno sprzedażnej jak i posprzedażnej.

Główną grupę nabywców Saabów w Polsce stanowią: wyższa klasa menedżerska, prywatni przedsiębiorcy oraz osoby wykonujące wolne zawody wśród których tradycyjnie znajdują się prawnicy, architekci oraz coraz więcej lekarzy i osób związanych z kulturą i rozrywką.

"Przełomowym pod względem sprzedaży samochodów Saab w Polsce może okazać się rok bieżący, w którym zamierzamy sprzedać 350 Saabów. Sprzyjać temu będą: dalszy rozwój naszej sieci dealerskiej, stosowanie nowoczesnych metod pozyskiwania nowych klientów, szeroka oferta oraz przywiązanie klientów - po wiedział Maciej Cendrowicz, Prezes Zarządu ALMECO.

Dowiedz się więcej na temat: firma | zaufanie | saab

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje