Nowy numer Motoru

"Motor" nr 47/2010 od poniedziałku w sprzedaży, a w nim m.in.:

Auto Lider 2010 - trwa dziewiąta edycja największego w Polsce plebiscytu motoryzacyjnego, w którym Czytelnicy oddają głosy na najlepszych. Do wygrania wiele cennych nagród, w tym Subaru Impreza XV 2.0D. W tym tygodniu Czytelnicy wybierają AUTO KOMPAKTOWE.

Reklama

Przed premierą:

Lancia Ypsilon - pierwsze zdjęcia nowej Lancii Ypsilon - modelu, który będzie produkowany w tyskiej fabryce Fiata.

Pierwsza jazda:

Alfa Romeo MiTo - nowoczesny silnik 1.4 MultiAir o mocy 135 KM i nowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów - czy to udane połączenie?

Infiniti M30d - ciekawa alternatywa dla BMW serii 5.

Porównanie:

Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro, BMW 530d GT - limuzyny wyższej klasy idealnie nadają się do dalekich podróży. Audi A7 Sportback i BMW 5 GT pokazują, że takie samochody mogą mieć także szykowne opakowania.

Test:

Subaru Impreza STi - rajdowy mistrz Polski Kajetan Kajetanowicz dzieli się wrażeniami z jazdy 300-konnym Subaru.

Peugeot RCZ 1.6 - w najmocniejszej, 200-konnej odmianie RCZ jest autem, które na życzenie kierowcy potrafi pokazać pazur.

Volkswagen Golf 1.2 TSI - czy 86 KM wystarczy do samochodu kompaktowego? Wyposażony w najsłabszy silnik 1.2 turbo VW Golf udowadnia, że tak.

Porady:

Wszystko o światłach - montaż i używanie świateł dziennych w samochodzie, zasady i przeznaczenie różnego rodzaju oświetlenia, typy żarówek do poszczególnych świateł.

Tym autom dziękujemy - 10 modeli samochodów, które statystycznie sprawiają w eksploatacji więcej problemów niż inne auta.

Przyczajony tygrys - ogumienie chińskie kusi ceną, ale czy dorównuje europejskiemu? Ciekawe wyniki testu "Motoru", w którym skonfrontowano oponę chińską Linglong Winter Hero z czeską Barum Polaris 2.

Używane:

Ford Focus II - poradnik kupującego, a w nim m.in. historia modelu, rodzaje nadwozia, wybrane elementy wyposażenia, dane techniczne i eksploatacyjne, typowe usterki oraz oferty rynkowe.

7 oszustw głównych - gnani chęcią zysku oszuści wymyślają coraz to nowe metody nabierana klientów. Wystarczy drobna nieuwaga podczas zakupu auta, żeby wpaść w poważne kłopoty.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje