Liderzy N2

Znakomicie zadebiutowała załoga Maciej Oleksowicz - Andrzej Obrębowski w VW Polo. Po pierwszym etapie Rajdu Elmot, zajmują oni pierwsze miejsce w klasie N2 z przewagą 22,5 sekundy nad Piotrem Wypychem i Majką Szpotańską (Citroen Saxo).

Znakomicie zadebiutowała załoga Maciej Oleksowicz - Andrzej Obrębowski w VW Polo. Po pierwszym etapie Rajdu Elmot, zajmują oni pierwsze miejsce w klasie N2 z przewagą 22,5 sekundy nad Piotrem Wypychem i Majką Szpotańską (Citroen Saxo).

Według nieoficjalnych wyników, kierowca i pilot prowadzą także w klasyfikacjach „Talent Roku”. Załoga klasyfikowana jest rónież w Trofeo 1600 oraz klasyfikacji zespołów sponsorskich.

Maciej Oleksowicz: "Jesteśmy zaskoczeni tak dobrą pozycją po pierwszym etapie tego rajdu. Jechaliśmy bardzo spokojnie, bez przygód - swoim tempem. Szczerze mówiąc, nawet nie sprawdzaliśmy czasów konkurencji na pierwszych oesach. Dopiero w strefie serwisowej dowiedzieliśmy się, że prowadzimy w klasie. Muszę przyznać, że byłem zaskoczony. Samochód spisywał się bez zarzutu, mieliśmy dużą frajdę z jazdy, ale nie sądziłem, że to wystarczy do objęcia prowadzenia. W końcu cały czas zachowywaliśmy margines bezpieczeństwa. Na drugą pętlę wyjechaliśmy nieco podekscytowani, ale Andrzej szybko uspokoił atmosferę. W końcu przede wszystkim przyjechaliśmy tu po naukę i nowe doświadczenia. Wynik jest dla nas sprawą drugorzędną. Kolejne pięć odcinków pokonaliśmy więc nadal swoim tempem, znów nie bacząc na tempo konkurentów. Taktyka ta okazała się ze wszech miar słuszna. Okazało się, że nasza przewaga w klasie jeszcze wzrosła. Bardzo się z tego cieszymy, ale strategii na jutro nie zmieniamy. Spokojnie, najważniejsza jest dla nas meta!”

Reklama

Andrzej Obrębowski: "Przed nami długi i ciężki etap. Trzy pętle, dwanaście oesów, ponad 111 kilometrów rywalizacji. Wiele się może jeszcze zdarzyć. Mam nadzieję, że pech nas ominie i będziemy mogli nadal trzymać się planu. Jak dotąd jedziemy naprawdę płynnie i co dla mnie najważniejsze, sprawdza się zmodyfikowany przez nas ostatnio system opisu. Znacznie uprościliśmy kilka rzeczy, co okazało się strzałem w dziesiątkę na tak trudnych technicznie trasach."

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: załoga
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy