Które z tych BMW uważasz za najbardziej udane?

Sześć generacji BMW serii 5.

Najszybsze BMW w historii?

Reklama

Wiemy już wszystko na temat nowej generacji ubóstwianego przez fanów bawarskiej marki BMW M5. Co zmieniło się w stosunku do poprzednika?

W stosunku do zwykłego sedana, auto nabrało zdecydowanie bardziej dynamicznego charakteru. Nowe są m.in. zderzaki (tylny otrzymał pokaźnych rozmiarów dyfuzor), na tylnej klapie pojawił się niewielki spoiler, auto uzbrojono w 19-calowe felgi ze stopów lekkich sygnowane logiem M. W stosunku do "cywilnych" piątek pojazd wyróżnia się również wlotami powietrza na przednich błotnikach.

W przypadku "eMek", wygląd ma jednak drugorzędne znaczenie - najważniejsze jest to, co kryje się pod maską. Sportowa piątka wyposażona została w zupełnie nową jednostkę napędową.

Zamiast znanego z poprzedniego modelu V10, tym razem, do pracy zaprzęgnięto jedynie osiem cylindrów (również w układzie V). Oczywiście, chodziło o to, by samochód - przynajmniej w teorii - mógł pochwalić się mniejszym zużyciem paliwa.

Na szczęście, pozbycie się dwóch cylindrów nie oznacza wcale pogorszenia osiągów. Nowy, podwójnie doładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa i zmiennymi fazami rozrządu rozwija moc...

Jaką moc maksymalną rozwija? O tym dowiesz się TUTAJ.

Portal INTERIA.PL

Dowiedz się więcej na temat: tych | BMW serii 5

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje