Już jest nowa Motoryzacja!

Dzisiaj zadebiutowała radykalnie odmieniona wersja serwisu Motoryzacja. Pożegnaliśmy się więc już z layoutem, do którego w ciągu kilku lat wszyscy się przyzwyczailiśmy, ale który nie odpowiada już dzisiejszym standardom.

Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że - jak napisał jeden z Czytelników - to nie wygląd, ale zawartość stron jest najważniejsza. Dlatego obiecujemy jeszcze więcej, jeszcze ciekawszych motowiadomości!

Reklama

Do najbardziej zauważalnych zmian na stronie głównej Motoryzacji w INTERIA.PL należy zwiększenie przejrzystości publikowanych treści, polepszenie prezentacji poszczególnych działów serwisu oraz poprawa ekspozycji zdjęć, uzupełniających treści poruszane w artykułach. Mamy także teraz możliwość oceniania tekstów oraz oceniania i komentowania zdjęć.

Z myślą o większej wygodzie nawigacji, w menu głównym serwisu zostały na pomarańczowo wyodrębnione tzw. sekcje ekstra (Motosport, Galerie, Multimedia, Prawo jazdy i Na luzie), a w dziale poświęconym testom samochodów używanych został dodany praktyczny podział wg marek.

Obok modyfikacji estetyczno-funkcjonalnych, w nowej Motoryzacji wprowadzono zmiany w zakresie zawartości. Serwis wzbogacił się o kategorię "Pierwsza jazda" oraz o Autokatalog, stanowiący kompendium wiedzy o cenach, wyposażeniu i promocjach nowych samochodów, dostępnych na polskim rynku. Korzystając z Autokatalogu internauta może zapoznać się ze standardowym wyposażeniem konkretnych modeli oraz cennikami dodatkowego wyposażenia, dzięki kalkulatorowi szybko wyliczy cenę samochodu doposażonego według wskazanych preferencji, a gdy będzie chciał rozwiać wątpliwości co do ostatecznej decyzji zakupowej, może wspomóc się tabelą, ułatwiającą porównanie cech wybranych modeli.

Nowa wersja Motoryzacji powstała zgodnie ze specyfikacją XHTML 1.0, uznaną obecnie za jeden z najnowocześniejszych standardów tworzenia stron WWW. Dla użytkownika fakt ten przekłada się m.in. na zauważalne przyspieszenie tempa ładowania się strony oraz większą poprawność jej wyświetlania.

Nasz serwis - według najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius - w czerwcu br. odwiedziło 1,2 mln użytkowników. To dla tej ogromnej rzeszy naszych Czytelników zrobiliśmy te zmiany. Efekty już widzicie. Mamy nadzieję, że podobają się Wam.

Dowiedz się więcej na temat: motoryzacja

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje