Jesteś fanem BMW?

Producenci samochodów imają się wszelkich sposobów wyciągnięcia od klientów pieniędzy.

Wiadomo, że nowy samochód nie może kosztować za dużo, bo nikt go nie kupi. Istnieje jednak spora nisza, która nie do końca jest wykorzystana - nisza pamiątek związanych z konkretną marką.

Reklama

Oczywiście kioski pełne są tantednych gadżetów oznaczonych logiem różnych producentów, najczęściej zresztą bez zgody i wiedzy tych ostatnich. Jednak nie wytrzymują one porównania z kosztującymi nierzadko krocie oficjalnymi pamiątkami.

W ten właśnie obszar, łącząc do tego przyjemne z pożytecznym, poszedł zespół BMW Sauber F1. Specjaliści od Formuły 1 opracowali bowiem... fotelik samochodowy dla dzieci. Wykończono go oczywiście w barwach zespołu, a jego konstrukcja umożliwia "rośnięcie" fotelika razem z dzieckiem. Dzięki temu nadaje się dla pociech w wieku od 3,5 do 12 lat lub od 15 do 36 kilogramów wagi.

Na szczęście dla dzieci fotelik wygląda na nieco bardziej wygodny od tego, którego ma okazję używać Robert Kubica...

Inną drogę wybrał zespół Ferrari F1. Włoski team przygotował serię 60 telefonów o nazwie Vertu Ascent Ferrari 60. Wyróżniają się one skórzanym elementem z wybitym napisem Ferrari oraz... wizerunkiem schematu przełożeń skrzyni biegów w układzie H.

Tyle (aż?) otrzymamy za absurdalnie wysoką cenę, która jest do zaakceptowania chyba tyko właścicieli enzo...

A, jeszcze jedno. Cena obejmuje bezpłatny przegląd co pół roku, w ramach którego może zostać (również bezpłatnie) wymieniona podniszczona skóra na telefonie...

Dowiedz się więcej na temat: producenci samochodów | BMW

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje