Fiat, Gucci i Natasza

Fiat i Gucci ogłaszają początek kampanii reklamowej 500 by Gucci, która od maja pojawi się prasie codziennej i magazynach na całym świecie.

Kampania reklamowa to kontynuacja niedawnej prezentacji 500 by Gucci zaprojektowanej przez Fridę Giannini - dyrektora kreatywnego firmy Gucci we współpracy z Centro Stile Fiat.

Bohaterką wymyślonej przez Fridę Giannini kampanii 500 by Gucci jest modelka Natasha Poly. Zdjęcia zostały zrobione przez Merta Alasa i Marcusa Piggotta w Rzymie. Reklamy zostaną opublikowane w trakcie roku obchodów 150. rocznicy zjednoczenia Włoch i 90. urodzin firmy Gucci.

Fiat 500 by Gucci dostępny jest od 1 kwietnia do 30 czerwca, wyłącznie na zamówienie złożone za pośrednictwem strony www.500bygucci.com. Samochód ten będzie również prezentowany w ekskluzywnych miejscach metropolii, takich jak Paryż, Londyn i Tokio, po czym w lipcu zostanie wprowadzony do sprzedaży na rynki Europy.

Reklama

Pod koniec roku będzie dostępny w pozostałych regionach świata. Działalność komunikacyjna związana z wprowadzeniem na rynek 500 by Gucci jest realizowana przy wsparciu Lapo Elkanna i jego agencji, Independent Ideas.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: kampania reklamowa | Fiata
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy