Elpa: Kuzaj drugi, Kulig czwarty po 3 OS-ach

Pierwsza pętla greckiego Rajdu Elpa, na którą złożyły się trzy odcinki specjalne o łącznej długości niemal 42 kilometrów nie rozpoczęła się dobrze dla liderów mistrzostw Europy. Janusz Kulig i Jarosław Baran, jadący nowym Fordem Focusem WRC w specyfikacji 2001, nie zdążyli przed startem odpowiednio ustawić zawieszenia, dlatego też walczyli z samochodem. Spowodowało to sporą stratę czasową już na samym początku imprezy. Pozostaje tylko mieć nadzieję, że po wizycie w strefie serwisowej właściwości trakcyjne samochodu Janusza i Jarka znacznie się poprawią i zawodnicy ci będą mogli pojechać dużo szybciej.

Drugi z polskich kierowców Leszek Kuzaj, pilotowany tradycyjnie przez Erwina Mombaertsa, radził sobie rano zdecydowanie lepiej. Jego Peugeot 206 WRC nie sprawiał problemów, dzięki czemu krakowski zawodnik mógł skoncentrować się na osiąganiu jak najlepszych czasów. W efekcie, na pierwszych dwóch odcinkach uzyskał drugie rezultaty, ulegając tylko głównemu faworytowi, Renato Travaglii. Na trzeciej próbie to Kuzaj jednak okazał się najszybszy, pokonując Włocha i niwelując jego przewagę o ponad trzy sekundy.

Reklama

A oto rezultaty po 3 odcinkach specjalnych:

1. Travaglia - Zanella peugeot 206 wrc 21:10.8

2 Kuzaj - Mombaerts peugeot 206 wrc +10.4

3 Kyrkos – Polyzois ford escort wrc +37.1

4 Kulig - Baran ford focus wrc +45.6

5 Warmbold – Price toyota corolla wrc +57.7

6 Lesnikov - Rusov subaru impreza wrc +58.7

Dowiedz się więcej na temat: Ford Focus | Milan Baranyk | peugeot | Ach | kulig | wrc | kuzaj

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje