Dwie twarze, miejska i terenowa Nowa ŠKODA Yeti!

Po wprowadzeniu na rynek trzeciej generacji Octavii, odnowionego Superba i Rapida w wersji Spaceback, czeski producent nie ustał w rynkowej ofensywie, przygotowując aż dwa, różniące się charakterem modele - elegancką odsłonę ŠKODY Yeti, której żywiołem są miejskie arterie, oraz jej dzielny terenowy odpowiednik - ŠKODĘ Yeti Outdoor.

Nowy model został obdarzony bardziej wyrazistym wyglądem przodu i tyłu, dodatkowymi wzorami kół ze stopów lekkich oraz niedostępnymi wcześniej kombinacjami układu napędowego. Wiele pracy poświęcono także na poprawę przestrzeni pasażerskiej, w której pojawiły się teraz nowe kierownice, materiały oraz wzory. Nowością dla ŠKODY jest zastosowana po raz pierwszy w historii marki kamera cofania.

Reklama

Niezależnie od wybranego oblicza Yeti, każde z nich dalej łączy dobrze znane zalety tego modelu: zachowujący pewność w każdych warunkach, bezpieczny układ napędowy, nowoczesną technologię wpływającą na zwiększenie komfortu jazdy i obniżenia kosztów eksploatacji, oraz doskonałą funkcjonalność dzięki skutecznemu połączeniu dużej przestrzeni ze specjalnością ŠKODY - przemyślanymi rozwiązaniami.

Kiedy Yeti po raz pierwszy pokazało się światu w 2009 roku, od razu zaskarbiło sobie sympatię i uznanie kierowców połączeniem charakterystycznego wyglądu z przestronnością, bezpieczeństwa oraz tradycyjnie już wyjątkowo korzystnej relacji ceny do gwarantowanej w zamian jakości. Wszechstronny charakter podkreślony przez zaawansowane opcje napędowe połączone z powiększonym prześwitem umocniły wizerunek ŠKODY, jako eksperta od napędu 4x4.

Yeti dostępne z układem 4x4 korzystają z najnowszej, piątej generacji systemu Haldex. Układy tego szwedzkiego lidera rynku i wieloletniego partnera Grupy Volkswagen trafiają tylko do najbardziej zaawansowanych technicznie samochodów na świecie, a modele czeskiego producenta są jednymi z pierwszych, które zawierają najnowszą odsłonę tego systemu. Za tą innowacją kryje się prostsza i efektywniejsza konstrukcja, która z jednej strony znacznie poprawiła precyzję i prędkość działania, z drugiej zwiększyła niezawodność i zmniejszyła masę.

Układ Haldex, działający tu jako blokada międzyosiowa, współpracuje z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego, która nadzoruje efektywne i bezpieczne przekazywane mocy także pomiędzy kołami jednej osi, w praktyce regulując wielkość momentu obrotowego przekazywanego na każde z czterech kół. Obecność systemu jest szczególnie cenna przy przyspieszaniu na zakręcie oraz na nawierzchni o zróżnicowanej przyczepności. Elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego (EDS) przyhamowuje obracające się w miejscu koło, przekazując napęd na koło mogące rozpędzić samochód. Efektem jest równomierne, dużo bardziej komfortowe prowadzenie i ograniczenie zużycia opon. To prawdziwe przemyślane rozwiązanie w duchu ŠKODY.

Dziś Yeti staje się jednym z najczęściej wybieranych SUVów w Europie. Od początku jego istnienia sprzedano już 288 700 egzemplarzy tego modelu, a udział rynkowy z roku na rok rośnie, i to w wyraźnie postępowym tempie - obecnie na rynku Unii Europejskiej wynosi 4,1% wśród SUVów segmentu A.

Wraz z premierą nowych modeli Yeti rozpoczęła się porywająca kampania reklamowa, która obejmuje outdoor, reklamy w radio, prasie, w Internecie oraz w TV. Zobacz jak porywa Yeti














i dowiedz się szczegółów na www.yetiporywa.pl

materiały promocyjne

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje