Czopik i Dytko w Corolli WRC

Mistrzowie Polski grupy N Tomasz Czopik i Łukasz Wroński wystartują w Rajdzie Warszawskim Toyotą Corollą WRC. Zawodnicy Excellent Rally Team zasiądą za sterami „wurca” po raz pierwszy w swojej karierze. Tomek i Łukasz pojadą Corollą WRC przygotowaną przez belgijską firmę Future World. Taką samą corollą w „warszawskiem” wystartują Paweł i Tomasz Dytkowie. Kuzyni pojadą toyotą pożyczoną z czeskiego Zlina.

Mistrzowie Polski grupy N Tomasz Czopik i Łukasz Wroński wystartują w Rajdzie Warszawskim Toyotą Corollą WRC. Zawodnicy Excellent Rally Team zasiądą za sterami „wurca” po raz pierwszy w swojej karierze. Tomek i Łukasz pojadą Corollą WRC przygotowaną przez belgijską firmę Future World.  Taką samą corollą w „warszawskiem”  wystartują Paweł i Tomasz Dytkowie. Kuzyni pojadą toyotą pożyczoną z czeskiego Zlina.

Tomek Czopik: W związku z tym, że tytuł w N-ce zapewniliśmy sobie wcześniej postanowiliśmy powalczyć o tytuł wicemistrzowski w klasyfikacji generalnej. Jedyną możliwością jest start autem WRC. Wspólnie z naszymi sponsorami postanowiliśmy wynająć Toyotę Corollę z belgijskiej firmy Future World. Jest to ten sam egzemplarz, którym startował Leszek Kuzaj. Nigdy jeszcze nie jeździłem samochodem WRC i będzie to dla nas całkiem nowe doświadczenie. Przed nami dwa dni testów i przygotowań. W ustawieniu zawieszenia będzie pomagał nam Leszek Kuzaj. Wiem, że Paweł Dytko również pojedzie Corollą WRC. Liczymy na to, że walka między nami będzie „smaczkiem” tego rajdu. Pomimo braku doświadczenia postaramy się tak pojechać, aby zwyciężyć i zdobyć punkty niezbędne do tytułu wicemistrzowskiego. Mamy nadzieję, że uda nam się stworzyć emocjonujące widowisko i kibice rajdowi, którzy przyjadą do Warszawy będą usatysfakcjonowani.

Reklama

Paweł Dytko: Chcemy pojechać WRC, aby zająć jak najwyższe miejsce w generalce a w Warszawie każdy zdobyty punkt będzie na wagę złota. Dla mnie jest to duże wyzwanie. Wprawdzie raz już startowałem takim samochodem – było to podczas Barbórki Warszawskiej w 2000 roku, ale wtedy rajd składał się z krótkich i raczej wolnych odcinków. Szczerze mówiąc nie wiem, jak ten samochód zachowuje się na dużych prędkościach. Pierwszy dzień rajdu to chyba najszybsze odcinki specjalne w Polsce, pomimo tego, chcemy dać z siebie wszystko i postaramy się zająć jak najlepszą pozycję.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Łukasz Wroński | Łukasz | wrc
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy