CART i EuroSpeedway strategicznymi partnerami

CART Inc. i EuroSpeedway Lausitz podpisały niedawno porozumienie o wieloletnim strategicznym partnerstwie. Przedmiotem umowy jest między innymi skoordynowana, międzynarodowa promocja "German 500".

Hans-Jorg Fischer, prezes EuroSpeedway Lausitz, wykorzystał tydzień wyścigów w Motegi, w Japonii, na rozmowy z CEO oraz prezydentem CART Inc., Christopherem R. Pookiem. Tematem rozmów były zarówno wspólne akcje promocyjne oraz działania PR (public relation), jak i poszukiwanie niemieckich kierowców wyścigowych do Formuły CART. CART Inc. jest szczególnie zainteresowana wspieraniem młodych kierowców, do wyścigów na torach owalnych, będących nowością w Europie. Novum w tym kontekście jest współpraca pomiędzy CART Inc.i DMSB e.V., które przeprowadzą dnia 6 i 7 maja na torze EuroSpeedway Lausitz pierwsze wspólnie przygotowane wyścigi dla wybranych niemieckich zespołów Formuły 3.

Dowiedz się więcej na temat: strategiczne

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje