Brzydki sukces po francusku

Rzadko się zdarza, że samochód niezbyt urodziwy odnosi ogromny sukces handlowy. Tym bardziej intrygujące jest, czy wprowadzenie kolejnego modelu tej marki odniesie podobny sukces.

Dacia Logan MCV, bo o niej mowa, jest z pewnością ładniejsza od sedana, który w ciągu dwóch lat sprzedał się w ponad 415 tys. egzemplarzy. Wszystko wskazuje, że MCV sukces powtórzy. W ciągu dwóch dni sprzedaży w Rumuni zebrano zamówienia na 1500 Dacii Logan MCV. Polski importer liczy, że na koniec dnia otwartych (9-11 marca) sprzeda 500 samochodów.

Reklama

Takiego obrotu sprawy nikt z fachowców się nie spodziewał. Wprowadzając Logana na rynek Francuzi - bo to Renault zawiaduje marką Dacia - początkowo nawet nie zamierzali sprzedawać tego auta w Zachodniej Europie. Uznali, że to tanie auto będzie sprzedawać się wyłącznie w krajach rozwijających się. Tymczasem w ciągu dwóch lat tylko we Francji sprzedano 28 tys. Loganów, niemal siedmiokrotnie więcej niż w Polsce.

Czym nowa odmiana Logana powalczy o klienta przeczytasz w najnowszym wydaniu tygodnika AutoBit.

Ponadto z najnowszego numeru dowiesz się sporo o Citroenie C4 Picasso w wersji pięciomiejscowej, o miejscu Hyundaia Accent pośród innych aut używanych, a w poradach prawnych o kilku podstawowych zasadach postępowania sądowego jeśli zdecydujesz się pójść na sądową wojnę z zakładem ubezpieczeń.

Te i wiele innych artykułów znajdziecie w tygodniku AutoBit - od wtorku w kioskach południowej Polski.

Autobit
Dowiedz się więcej na temat: francuska | Dacia

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama