Będzie miał braciszka

Wprowadzony na rynek sześć lat temu H2 SUT będzie miał braciszka.

Na rok modelowy 2009 przewiduje się wypuszczenie użytkowej odmiany H3 z literką T - jak Truck. Będzie to prawdziwy pick-up, a nie SUV z małą paką. Zakres konstrukcyjnych zmian mających na celu przystosowanie nastawionego raczej na "pokazywanie się" H3 do pracy jest więc całkiem spory.

Reklama

Pozycjonowany wg EPA jako kompaktowy pick-up H3T zapełnia niszę rynkową pomiędzy pick-upami midsize a fullsize. Jego bezpośrednimi konkurentami mają być Toyota Tacoma, Nissan Frontier czy Dodge Dakota. Hummer H3T ma przede wszystkim przyciągać klientów legendą marki, zapewniającą przekonanie o doskonałej dzielności terenowej. Oprócz tego producent zapewnia, że użył świetnych rozwiązań technicznych zwiększających funkcjonalność.

Design

Wzornictwo H3T nie odbiega swoim kanciastym nieskomplikowaniem od pozostałych modeli Hummera. Malutkie okienka przytłoczone są bezmiarem blachy, a zwiększona długość (rozstaw osi większy o 22 cale względem H3) tylko potęguje to wrażenie.

W przypadku auta o użytkowym przeznaczeniu nie jest to jednak aż tak rażące. Ważniejsze jest to, co się kryje pod tym pudełkowatym designem.

Terenowość

Na samym wstępie w oczy rzucają się wielkie - już w standardzie - 32- calowe koła. Nawet z bieżnikiem AT wyglądają przekonująco, a ponieważ felgi mają średnicę 16 cali, wróży to dobrze jeździe terenowej.

Przyglądając się przodowi i tyłowi można dostrzec zaczepy holownicze o rozmiarach porównywalnych do tych używanych w H1. Pod spodem umieszczono solidne osłony przodu, miski olejowej, skrzyni rozdzielczej i zbiornika paliwa. Coż więcej uczyniono w temacie off-road? H3T może konkurować z pick-upami midsize swoim układem napędowym - żaden z nich nie ma w standardzie napędu obu osi, a w opcji - stałego.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje