200 tysiecy fordów

Polskie przedstawicielstwo Forda ma dzisiaj małą uroczystość. Właśnie w czwartek został sprzedany 200-tysięczny, nowy samochód marki Ford sprowadzony do Polski przez oficjalne kanały dystrybucji.

Jednocześnie pod koniec lutego br. został sprzedany w naszym kraju 50-tysięczny Ford Focus.

Reklama

Ford jest jedną z najpopularniejszych marek samochodowych w Polsce. Od wielu lat cieszy się ogromną popularnością zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych.

Obecnie, już trzeci rok z rzędu, Ford Polska należy do firm o najszybszym przyroście sprzedaży nowych samochodów. W 2002 roku firma odnotowała blisko 65% wzrost sprzedaży, w ub. roku sprzedaż wzrosła o 45%. W pierwszych dwóch miesiącach 2004 roku sprzedaż wyniosła 5 832 szt, co stanowi ponad 45% wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w ub. roku.

Dzięki tak dobrym wynikom sprzedaży po dwóch miesiącach br. firma Ford Polska osiągnęła rekordowy udział w rynku - 9%, a także uplasowała się na 5 miejscu wśród najchętniej kupowanych marek samochodów w Polsce. Są to najlepsze wyniki jakie udało się osiągnąć firmie Ford w ciągu swej 13-letniej obecności na rynku polskim.

Nie jest sztuką odnosić sukcesy w dobie prężnego rozwoju gospodarczego – po-wiedział Adam Kołodziejczyk, Prezes Forda Polska Sp. z o.o. Historia firmy, którą kieruję od trzech lat pokazuje, że pomimo kryzysu, w jakim obecnie znajduje się branża motoryzacyjna w Polsce, można osiągnąć sukces. Najważ-niejszym elementem każdej strategii handlowej powinno być dopasowanie ofer-ty do potrzeb i wymagań klientów. I to właśnie udało nam się osiągnąć – dodał Prezes Adam Kołodziejczyk.

Wśród pięciu modeli, których sprzedaż w Polsce najszybciej rośnie, aż trzy to samochody Forda – Ford Fusion, Ford Focus oraz Ford Mondeo. Również pozostałe modele cieszą się niezwykłą popularnością – np. Ford Transit jest liderem w segemencie samochodów dostawczych, a Ford Mondeo zajmuje drugie miejsce w segmencie C/D.

Dowiedz się więcej na temat: nowy samochód | ford

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama