Smukła Yamaha YZF-R6

Yamaha YZF-R6 poddana została gruntownemu face-liftingowi. Tegoroczny motocykl otrzymał nowy system elektronicznego wtrysku paliwa z podciśnieniowymi przepustnicami, dzięki czemu jego moc jest płynniej przekazywana. Nowy i mocniejszy, 16-zaworowy silnik DOHC, chłodzony cieczą, wypada znacznie lepiej w niskich zakresach obrotów. Jednostka ma pojemność 600 ccm, a moc 123 KM uzyskuje przy 13 000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy to 68,5 Nm, uzyskiwany przy 12 000 obr/min. Nowe są między innymi lekkie aluminiowe cylindry, z powłoką ceramiczną oraz system wydechowy 4 w 1.


Nowością jest też aluminiowa rama o zwiększonej wytrzymałości, z nowym wahaczem. Składa się ona z kilku zespawanych ze sobą, odlewanych z aluminium, cienkościennych elementów.

Smukła sylwetka Yamahy przypomina motocykle GP. Smukłość ta uzyskana jest jednak kosztem ilości miejsca - mała jest odległość między kierownicą a siedzeniem. Owiewki są skromniejsze niż w innych, konkurencyjnych modelach. Przez to kierowcy nie jest najwygodniej przy dużych prędkościach, kiedy musi się chować przed opływającym motocykl powietrzem. Uwagę zwracają nowe agresywne reflektory soczewkowe.

Motocykl jest zdecydowanie bardziej dynamiczny i mimo wagi 162 kg całkiem łatwo się prowadzi, również na krętych drogach. Wszystko za sprawą dobrze zestrojonego zawieszenia. Zbiornik paliwa ma pojemność 17 litrów. Wymiary motocykla to: szerokość 690 mm, długość 2025 mm, wysokość 1090 mm. Rozstaw osi wynosi 1360 mm. Na kołach nowej yamahy znalazły się opony o rozmiarach: 120/60 ZR-17 z przodu i 180/55 ZR-17 z tyłu. Cena 42 900 PLN netto obejmuje system antynapadowy, dostępny w standardzie.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: pojemność | paliwa | motocykl | Yamaha
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy