Harley-Davidson otwiera nowy sezon w nowym salonie

Nowy salon, nowy model, nowy projekt i… nowy motocykl dla Mateusza Gesslera.

Najbardziej rozpoznawalna i zarazem kultowa marka motocykli rozpoczyna sezon w Polsce z dużym rozmachem. Z jego początkiem zbiegło się otwarcie w Warszawie nowego salonu - Twin Peaks Harley-Davidson. Miejsca wyjątkowego, łamiącego stereotypy, bo nastawionego nie tylko na wyrobionych i doświadczonych fanów marki. Jego twórcy jeszcze bardziej niż o nich, myślą o osobach, które z Harleyami nie miały do tej pory wiele lub w ogóle do czynienia i właśnie w tym miejscu będą mogły odkryć, że słynne amerykańskie motocykle to doskonały sposób na nowe hobby. Albo nawet na pasję, która może stać się sposobem na życie.

Reklama

Twin Peaks nie ma być tylko zwykłym salonem, ale także miejscem spotkań dla fanów marki Harley-Davidson (nawet tych platonicznych) - również poza sezonem motocyklowym. Będzie w nim można np. umówić się na wspólne oglądanie meczu, zjeść specjalnie stworzone dla Twin Peaks przez zaprzyjaźnioną burgerownię hamburgery, a niedługo także zagrać przed salonem w koszykówkę, bo w planach jest jeszcze boisko.

Nowy salon z dodatkowymi "funkcjami" oraz profesjonalnym serwisem to jednak nie wszystko, co na początek sezonu przygotował Harley-Davidson. Uroczyste przedpremierowe otwarcie Twin Peaks było także okazją do zaprezentowania dziennikarzom nowej floty dla mediów. Wkrótce na łamach prasy oraz w portalach motocyklowych (i nie tylko - bo Harleye pojawiają się też w innych tytułach oprócz specjalistycznych) będzie można przeczytać o takich modelach jak Sportster Iron 883, Forty-Eight, Low Rider S, Road Glide Ultra i najnowszy Roadster.

Ten ostatni miał także podczas otwarcia Twin Peaks swoją oficjalną polską premierę. To motocykl, który otwiera nowy rozdział w historii rodziny Sportster. Oto jak opisuje go Brad Richards, dyrektor ds. stylistyki Harley-Davidson: "Obserwowaliśmy, jak klienci modyfikują motocykle Sportster na wiele różnych sposobów. Roadster łączy różne style, jednak założeniem było stworzenie maszyny dla prawdziwych jeźdźców - lekkiego, mocnego motocykla Sportster, na którym kierowca czuje drogę".

Podczas konferencji zaprezentowano również nowatorski projekt Harley-Davison Stunt Story. Jak twierdzą jego twórcy - przedsięwzięcie bez precedensu w historii marki. I to nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Jego twarzą i głównym bohaterem jest utalentowany stunter Maciej Dop. Dla mniej wtajemniczonych - stunt motocyklowy polega na wykonywaniu efektownych, wręcz kaskaderskich akrobacji na specjalnie do tego przygotowanym sprzęcie. Swoimi występami na zawodach, zlotach oraz innych motocyklowych eventach Maciek ma udowodnić, że całkowicie mylą się ci, którzy twierdzą: "Harley can't jump".

Jedną z atrakcji imprezy - siłą rzeczy największą dla jej bohatera - było przekazanie motocykla Mateuszowi Gesslerowi. Znanego restauratora, obecnie podbijającego swoją popularność udziałem w programie "MasterChef Junior", będzie można spotkać na ulicach za kierownicą modelu Harley-Davidson 1200 Forty Eight Vivid Black.

Oficjalne, dostępne dla wszystkich zainteresowanych i pełne atrakcji otwarcie Twin Peaks Harley-Davidson - w najbliższą sobotę, 23 kwietnia. Salon zlokalizowany jest przy ulicy Tanecznej na warszawskim Ursynowie. Impreza rozpocznie się o 10 rano wielkim wspólnym amerykańskim śniadaniem i będzie trwała aż do wieczora. W programie są m.in. pokazy tatuażu, atrakcje dla dzieci, lunch, koncert i wiele atrakcyjnych nagród do wylosowania.

Karolina Lewandowska

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy