BMW S 1000 XR z dwoma ustawieniami

Rodzina motocykli BMW napędzanych rzędowymi czwórkami powiększyła się o kolejnego członka. Niemcy zaprezentowali właśnie, zaprojektowany głównie z myślą o codziennej eksploatacji, model S 1000 XR.

Rzędowy, czterocylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 pochodzi z modelu S 1000 R roadster. Jednostka - przy 11 000 obr./min - rozwija moc 160 KM i - przy 9 250 obr./min - dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 112 Nm. Szeroki zakres użytecznych obrotów sprawia, że maszyna może pochwalić się  świetną elastycznością, która przydaje się nie tyko przy pokonywaniu zakrętów, ale też w czasie jazdy z pasażerem.

Na liście wyposażenia standardowego znalazł się m.in. system ASC oferujący dwa tryby pracy: Droga lub deszcz. W zależności od ustawień zmienia się nie tylko czułość systemu stabilizacji toru jazdy, ale też ABSu. Na życzenie klienta motocykl otrzymać może dwa dodatkowe ustawienia: Dynamic i dynamic pro. Za dopłatą klienci mogą też zamówić sterowane elektronicznie zawieszenie o zmiennej sile tłumienia ESA.

INTERIA.PL
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy