"Antyfrancuska" reklama. Francja oburzona!

Wybuchła fala protestów francuskich mediów przeciwko amerykańskiej reklamie Cadillaca. Znany hollywoodzki aktor Neal McDonough sugeruje w niej, że Francuzi nie potrafią robić takich samochodów i nie stać ich na nie, bo są zbyt leniwi!

Francuzi spędzają czas w kawiarniach i biorą cały miesiąc wakacji, a Amerykanie ciężko pracują i dlatego wcześniej polecieli na Księżyc, a teraz jeżdżą luksusowymi samochodami! Tak można by streścić ironiczną reklamę koncernu General Motors, która kończy się słowami "n'est-ce pas?" - czyli po francusku - "nieprawdaż?"

Oburzone francuskie media sugerują, że Amerykanie są nieukami, bo nie wiedzą nawet, że nazwa Cadillac pochodzi od nazwiska sławnego Francuza, który stworzył Fort Ponchartrain (dzisiejsze amerykańskie miasto Detroit). Ironizują, że większość Amerykanów pracuje w pocie czoła nie po to, by kupić luksusowy samochód za 75 tysięcy dolarów - tylko, żeby płacić za astronomicznie drogie w USA leczenie i wysyłanie dzieci na uniwersytety.

Reklama

Polub MOTO INTERIA na Facebooku. Tam znajdziesz więcej zdjęć, ciekawostki i... konkursy. Do wygrania wkrótce samochód na weekend!. Wystarczy kliknąć TUTAJ.

RMF
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy