Ile wart jest Kubica?

Inaugurujący sezon Formuły 1 wyścig w Bahrajnie był debiutem Roberta Kubicy w nowym teamie - Renault.

Francuska marka samochodowa wywodząca się z Billancourt zarobiła w ciągu weekendu ponad 1,2 miliona zł w postaci ekwiwalentu reklamowego - najwięcej ze wszystkich sponsorów eksponowanych na Robercie Kubicy (bolidzie oraz kombinezonie).

Reklama

Łączna wartość ekwiwalentu reklamowego dla wszystkich marek eksponowanych na jedynym Polaku w F1 wyniosła 4,13 mln zł. Wśród nich znalazła się rodzima marka nowego napoju firmy Foodcare - N-Gine, którego twarzą został Robert Kubica.

Wyścig w Bahrajnie był to też debiut w gronie sponsorów teamów Formuły 1 dwóch polskich marek - obok N-Gine zadebiutowała w nim także marka domu maklerskiego X-Trade Brokers. Logo tej firmy pojawiło się na bolidach zespołu McLaren F1.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje