GP Monaco: Najważniejsze wydarzenia

Start o godz. 14.00 czasu lokalnego na torze ulicznym w Monte Carlo. Warunki atmosferyczne dobre. Temperatura powietrza 26, toru 38 stopni Celsjusza. Wilgotność 38 procent. Dystans 78 okrążeń.

Wszyscy kierowcy spokojnie i bez żadnych problemów ruszają do okrążenia rozgrzewającego Grand Prix Monaco 2002 - 7. eliminacji Mistrzostw Świata Formuły 1.

Reklama

Start: Najlepiej z drugiej pozycji ruszył Coulthard i na St. Devote wyprzedził zdobywcę pole position Montoyę. Na starcie utkwił Villeneuve, a bardzo słabo ruszył Button.

1. okr.: Kolejność czołówki: Coulthard, Montoya, M. Schumacher, R. Schumacher, Trulli, Raikkonen.

2. okr.: Villeneuve po wizycie w boksach wyrusza do walki.

6. okr.: Button otrzymuje karę "drive through" i przejeżdża przez pit-lane

10. okr.: Kolejność czołówki: Coulthard, Montoya, M. Schumacher, R. Schumacher, Trulli, Raikkonen.

11. okr.: Pierwsza czwórka wyraźnie odskoczyła Trullemu

15. okr.: Na St. Devote McNish traci panowanie nad bolidem i uderza w bandę

16. okr.: Pierwsza czwórka jedzie blisko siebie, mieszcząc się w 2,5 sekundy

20. okr.: Problemy Salo z lewym tylnym kołem. Mijają go kolejno: Frentzen, Sato oraz Fisichella

21. okr.: Salo w końcu zjeżdża do boksów. Wymiana opon, tankowanie i Salo wraca do walki

22. okr.: Sato jadący na 9. pozycji uderza w bandę w tunelu i jego rozbity bolid długo podróżuje bez kół. Będący tuż za nim Fisichella bolid swojego partnera z zespołu.

24. okr.: Sędzowie nie zdecydują się na wysłanie safety car.

27. okr.: Atakujący Bernoldiego Massa uderza w tył bolidu Brazylijczyka. Obaj wypadają z toru na St. Devote. Udaje im się jednak wrócić do walki w takiej samej jak poprzednio kolejności

29. okr.: Yoong porusza się po torze bardo wolno

33. okr.: Co jakiś czas z tyłu bolidu liderującego Coultjarda wydobywają się małe obłoczki dymu

34. okr. Karę przejazdu przez pit-lane otrzymuje Massa za incydent z Bernoldim

40. okr.: Barrichello (7. pozycja) po wyjeździe z tunelu uderza mocno w tył samochodu Raikkonena. Obaj kierowcy muszą zjechać do boksu. Naprawa bolidu Raikkonena trwa długo.

41. okr.: Po kolizji Barrichello i Raikkonena na 6. miejsce awansuje Frentzen.

43. okr.: Trulli na pit-lane. Włoch wraca na 7. pozycję.

44. okr.: M. Schumacher w boksie - 8,5 s. Niemiec spada na 4. miejsce.

45. okr.: Raikkonen po chwilowym pobycie na torze wraca do boksu.

46. okr.: Kara przejazdu przez boksy dla Barrichello za zbyt dużą prędkość na pit-lane.

47. okr.: Montoya kończy jazdę z powodu awarii silnika.

50. okr.: R. Schumacher na pit-lane (7,7 s).

51. okr.: Pit-stop lidera. McLaren obsługuje Coultharda w 6,9 s i ten wraca na tor jako lider o 1,8 s przed M. Schumacherem.

53. okr.: Na St. Devote dochodzi do kolizji pomiędzy Panisem a Buttonem

55. okr.: Kolejność czołówki: Coulthard (1 stop), M. Schumacher (1 stop), R. Schumacher (1 stop), Trulli (1 stop), Fisichella (1 stop), Frentzen (2 stopy).

58. okr.: M. Schumacher traci do liderującego Coultharda 0,6 s.

60. okr.: Kolejność czołówki: Coulthard (1 stop), M. Schumacher (1 stop), R. Schumacher (1 stop), Trulli (1 stop), Fisichella (1 stop), Frentzen (2 stopy).

64. okr.: R. Schumacher po raz drugi w boksie. Szybka zmiana opon i Niemiec powraca do walki, nie tracąc 3. miejsca.

65. okr.: Tuż po prostej start-meta Massa nie daje rady wyhamować i na zablokowanych kołach czołowo z dużą prędkością uderza w barierę z opon w ślepej uliczce na St. Devote.

71. okr.: Między Beau Rivage a Casino błąd popełnia Salo i niszczy samochód.

73. okr.: Barrichello zbliżył się do Frentzena, ale nie daje rady go wyprzedzić

Meta: Kolejność czołówki: Kolejność czołówki: Coulthard (1 stop), M. Schumacher (1 stop), R. Schumacher (1 stop), Trulli (1 stop), Fisichella (1 stop), Frentzen (2 stopy).

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje